دی‌کاپریو در فیلم بعدی اسکورسیزی نیز حضور خواهد داشت

روزنامه «The Sunday Times of London» به صورت رسمی اعلام کرد که لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم بعدی اسکورسیزی نیز حضور خواهد داشت.

«مارتین اسکورسیزی»، در مصاحبه‌ای جدید با روزنامه «The Sunday Times of London» تأیید کرد که فیلم بعدی او بر اساس کتاب «The Wager» نوشته «دیوید گرن» (David Grann) ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

دی‌کاپریو در فیلم بعدی اسکورسیزی نیز حضور خواهد داشت

«دیوید گرن» در مرداد ماه امسال اعلام کرده بود که کتابش در یک فیلم طولانی توسط «اپل تیوی پلاس» (Apple TV+) تهیه و توسط اسکورسیزی اقتباس خواهد شد. کتاب غیرداستانی «گرن»، که با عنوان «The Wager: A Tale of Shipwreck, Mutiny, and Murder» شناخته می‌شود، به تازگی توسط «اسکورسیزی» به فیلمنامه تبدیل شده بود.

دی‌کاپریو در فیلم بعدی اسکورسیزی

داستان فیلم «The Wager» در دهه 1740 رخ خواهد داد. یک قایق با 30 مسافر، به ساحل برزیل می‌رسد و مسافران این قایق، بازمانده خدمه یک کشتی بریتانیایی به نام «ویجر» هستند که پس از تعقیب یک کشتی اسپانیایی به سمت جزیره‌ای در منطقه پاتاگونیا در آمریکای جنوبی، به آن برخورد می‌کنند. این فیلم داستان زنده ماندن این اشخاص و تلاش ناخدا و خدمه برای بقا را روایت می‌کند.

قرار بود اگر تولید فیلم «The Wager» به نتیجه نرسید، اسکورسیزی فیلمی به نام «Home» بسازد که اقتباسی از رمان «مریلین رابینسون» بود که «تاد فیلد»، کارگردان «TAR 2022» و سپس «کنت جونز» پیش از اعتصابات «WGA» روی آن کار کرده بودند.

اسکورسیزی در مصاحبه‌اش با «The Sunday Times of London» نیز از فیلم «Home» یاد کرد و گفت:

از نظر تولید، این فیلم کوچک‌تر از حد معمول است. فکر می‌کنم، به طور ناخودآگاه، ممکن است بزرگ‌تر باشد؛ اما فعلا بر روی آن پروژه کار نخواهم کرد.

او در این مصاحبه تأیید کرد که دی‌کاپریو در فیلم بعدی اسکورسیزی حضور خواهد داشت. همچنین، اسکورسیزی و دی‌کاپریو برای ششمین بار در فیلمی به نام «Killers of the Flower Moon» همکاری کردند که در حال حاضر در حال اکران است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *