ساخت فیلم Kingsman 3 رسما تایید شد!

متیو وان کارگردان باتجربه‌ سینما، ساخت فیلم Kingsman 3 را رسما تایید کرد. او به تازگی در پنل کامیک کان نیویورک شرکت کرد و از پروژه‌های جدید خود پرده پرداشت.

با گذشت بیش از یک سال از انتشار اطلاعاتی درباره فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳)، به نظر می‌رسد تولید این فیلم بدون مشکل ادامه دارد و هم‌اکنون، متیو وان به عنوان کارگردان این فیلم، جزئیات جدیدی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ماجراجویانه تاریخ سینمای جهان + [2023]

ساخت فیلم Kingsman 3

در حالی که طرفداران این فیلم دیگر امیدی به ساخته شدن کینگزمن 3 نداشتند، متیو وان بالاخره وارد میدان شد و نسبت به وضعیت ساخت این دنباله صحبت کرد. این نویسنده و کارگردان بریتانیایی در مصاحبه با خبرگزاری اسکرین‌رنت اعلام کرده که پروسه تولید فیلم Kingsman 3 رسماً آغاز خواهد شد.

درباره زمان فیلمبردابری فیلم کینگزمن 3 ، باید بگوییم که با توجه به ادامه اعتصابات SAG، احتمال فیلمبرداری این فیلم در سال 2023 بسیار پایین است، و به نظر می‌رسد در سال آینده باید منتظر ساخت آن باشیم.

ساخت فیلم Kingsman 3
ساخت فیلم Kingsman 3

سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی پرهزینه کینگزمن، به کارگردانی متیو وان و بر اساس کمیک بوک “The Secret Service” نوشته‌ی مارک میلر و دیو گیبون ساخته خواهد شد. بازیگرانی همچون ریف فاینز، جما آرترتون، ریس ایفانز، متیو گود، تام هالندر، هریس دیکینسون، دانیل برول، جایمن هانسو و چارلز دنس در این فیلم حضور دارند و نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند.

داستان فیلم Kingsman 3 درباره یک گروه قدرتمند و ترسناک از جنایتکاران است که قصد دارند با آغاز یک جنگ بزرگ، تعداد زیادی از انسان‌های بیگناه را نابود کنند. شخصیت اصلی فیلم به مبارزه با این گروه و نقشه‌ی شوم آن‌ها می‌پردازد. طرفداران این فیلم می‌توانند با ریشه‌ها و تاریخچه اولین سازمان جاسوسی مستقل در دنیا بیشتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *