غیررسمی: فصل پنجم سریال ویچر آخرین فصل آن است!

طبق شایعات منتشر شده فصل پنجم سریال ویچر آخرین فصل آن است.هرچند نتفلکیس واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده اما به نظر می‌رسد خبرهایی که این منبع منتشر کرده قابل اعتماد است.

ویچر یکی از سریال‌های پرطرفدار شرکت نتفلیکس بوده که تاکنون سه فصل از آن منتشر شده. این سریال در ژانر درام فانتزی تولید و ساخته شد و اقتباسی از اثر آندری ساپکوفسکی با همین نام است. کتاب ساپکوفسکی که تابحال به 20 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده شامل 6 رمان و 5 داستان کوتاه می‌شود.

سریال ویچر The Witcher داستان گرالت ریویایی جادوگر و شکارچی جهش‌یافته‌ی هیولا مانندی را روایت می‌کند که تلاش می‌کند جایگاهش را در دنیای پر از هیولا و انسان‌های ظالم پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

فصل پنجم سریال ویچر آخرین فصل آن است!

شنیده‌ها حاکی از آن است که این سریال تا فصل پنجم ادامه خواهد داشت. خاویر گریلو مارشواک نویسنده سریال ویچر در توئیتر تائید کرد، فیلمنامه‌های فصل چهارم و پنجم این سریال پس از پایان اعتصاب بازیگران درحال نگارش است. در صورت توافق اتحادیه‌ بازیگران با استودیوها نتفلیکس فیلمبرداری فصل چهارم را شروع خواهد کرد.

فصل پنجم سریال ویچر
فصل پنجم سریال ویچر

در فصل چهارم لیام همثورت جایگزین ستاره سه فصل اول یعنی هنری کویل خواهد بود. پیش از این نیز همثورت در سال 2018 برای بازی در این سریال تست بازیگری داده بود. طبق برخی شایعات یکی از علت‌های جدایی هنری کویل از این پروژه علاقه‌ی او به آثار آندری ساپکوفسکی و اضافه کردن دیالوگ‌های بداهه و مستقیم بدون توجه به شورانر عنوان شده است.

بخش دوم از فصل سوم این سریال در 27 ژوئیه از نتفلیکس پخش شد. دو بخش پایانی این فصل بدترین امتیازات تاریخ سریال را از مخاطبین دریافت کرد. به گفته فوربز فصل سوم سریال ویچر در تمامی هشت اپیزود در بدترین امتیاز‌های تاریخ سریال ثبت شده‌اند؛ این در حالی‌ست که فصل اول و دوم نظر مخاطب را بیشتر جلب کرده و توانسته بود امتیازهای بیشتری را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *