تریلر رسمی مستند Kevin Hart and Chris Rock: Headliners Only منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، شب گذشته در یک ویدئو، از تریلر رسمی مستند Kevin Hart and Chris Rock: Headliners Only رونمایی کرد.

«کوین هارت» و «کریس راک»، در سال گذشته، تور استندآپی را با همدیگر شروع کردند. در ماه ژوئیه سال گذشته، آن‌ها پنج نمایش با نام «روک هارت: فقط ستارگان اجرا خواهند داشت» (Rock Hart: Only Headliners Allowed) را در مناطق نیویورک و نیوجرسی به روی صحنه بردند و حالا یک نمایش جدید دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین استندآپ کمدی های 2023 و تمام دوران + برترین‌های نتفلیکس

تریلر رسمی مستند Kevin Hart and Chris Rock: Headliners Only منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، با انتشار تریلر مستند کوین هارت و کریس راک ، اعلام کرد که در حال تهیه و پخش یک مستند درباره همکاری این دو ستاره هالیوودی است. این مستند با عنوان «Kevin Hart and Chris Rock: Headliners Only»، در تاریخ 12 دسامبر 2023 (21 آذر 1402) منتشر خواهد شد.

در این مستند، «The doc» به عنوان یک فیلمبردار به تور می‌پیوندد و این زوج را در طول تور خود دنبال می‌کند. کارگردانی این مستند، بر عهده «رشیدی هارپر»، کارگردانی که در حوزه هیپ هاپ نیز شناخته شده است، قرار دارد.

«تای راندولف»، «جف کلناگان»، «مایک استین»، «دیو بکی» و «کوین هیلی»، به همراه «جی سی دل بارکو» و «تای واکر»، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی، در این مستند همکاری خواهند کرد. در سال گذشته، کوین هارت درباره این مستند گفت:

وقتی من و کریس متوجه شدیم که قرار است در این تور با هم حضور داشته باشیم، بلافاصله فهمیدیم که باید یک کار خاصی را انجام دهیم. ما 20 سال است که به عنوان دوست با همدیگر همکاری‌هایی داشتیم؛ اما هرگز در یک صحنه به طور همزمان حاضر نبوده‌ایم. نمی‌توانم راهی بهتر از این برای جشن گرفتن بازگشت استندآپ و شروعی جدید در تاریخ کمدی تصور کنم. من در کنار برادرم کریس راک قرار دارم. این یک لحظه مهم برای من است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *