بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught برای اندروید و iOS منتشر شد

«برادران وارنر»، در یک ویدئو، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught برای اندروید و iOS منتشر شد.

در حالی که تنها یک ماه از انتشار بازی «Mortal Kombat 1» برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی گذشته است، شرکت «برادران وارنر»، بازی «Mortal Kombat: Onslaught» را برای دستگاه‌های موبایل منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: تیزر معرفی شخصیت های مورتال کمبت 1

بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught برای اندروید و iOS منتشر شد

بازی مورتال کمبات برای گوشی ، با عنوان «Onslaught»، در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه اپ استور برای «iOS» و گوگل پلی برای «اندروید» در دسترس است. این بازی شامل نبردهای گروهی خواهد بود که به صورت خودکار اجرا می‌شوند و بازیکن می‌تواند با استفاده از توانایی‌ها و ترکیبات ویژه، حرکات مختلفی را انجام دهد.

این بازی، دارای یک حالت داستانی کامل است که داستان «Shinnok» و تلاش او برای نابودی جهان را روایت می‌کند. شخصیت‌های قدیمی «مورتال کامبت» مانند «لیو کانگ»، «کونگ لائو» و «ساب زیرو» در کنار شخصیت‌های شرور مانند «شانگ سونگ»، «کِینو» و «شائو کان»، در گرافیکی مشابه بازی «Mortal Kombat 11» حضور دارند.

در این بازی، شما می‌توانید منتظر حالت‌هایی مانند «Boss Tower» و «Chasm» و همچنین «Arena» باشید که در آن می‌توانید در رقابت‌های «PvP» را با سایر بازیکنان به چالش بکشید. «اد بون»، کارگردان خلاق استودیو «NetherRealm» و یکی از خالقان «مورتال کامبت»، می‌گوید که در بازی «Mortal Kombat: Onslaught»، بازیکنان می‌توانند در نبردهای استراتژیک و سریع، به حداکثر 10 کاراکتر دسترسی داشته باشند.

با توجه به شلوغی دنیای مورتال کامبت، بازی «Mortal Kombat 1» که تقریباً یک ماه از انتشار آن گذشته است، شخصیت‌های بسته الحاقی از سریال «Invincible» مانند «Omni-Man» نیز به زودی به بازی اضافه خواهند شد و قسمت دوم فیلم سینمایی نیز در حال تولید است.

شرکت «Warner Bros Games» و استودیو «NetherRealm» به دلیل کیفیت پایین نسخه «نینتندو سوییچ» بازی «Mortal Kombat 1» با انتقاداتی مواجه شده‌اند، که «اد بون» قول به بهبود عملکرد با ارائه به‌روزرسانی‌هایی داده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *