یک مستند سریالی بر اساس فیلم تاپ گان ساخته می‌شود

به زودی مستند سریالی بر اساس فیلم تاپ گان تحت عنوان Top Gun: The Next Generation از شبکه Nat Geo (نشنال جئوگرافیک) ساخته و پخش خواهد شد.

تاپ گان فیلمی ماجراجویانه و جنگی است که سری فیلم‌های آن به چندین زبان زنده دنیا دوبله و پخش شده است. این مستند داستان چند افسر نخبه‌ی نیروی هوایی آمریکا را روایت می‌کند که قرار است در برنامه تاپ‌ گان شرکت کرده و برای پروازهای سخت و پیچیده آموزش ببینند.

بیشتر بخوانید: مستند بکام نتفلیکیس پربیننده‌ترین سریال بریتانیا شد!

مستند سریالی بر اساس فیلم تاپ گان

درخلاصه داستان مستند Top Gun: The Next Generation آمده که چندین افسر ماهر نیروی هوایی آمریکا برای انجام برخی ماموریت‌ها دور هم جمع شده و برای اجرای آنها خود و دیگران را به چالش می‌کشند. در اولین ماموریت، این افسران می‌بایست جت‌هایشان را بر روی یک ناو هواپیمابر که روی دریا در حال حرکت است فرود بیاورند. پس از گذر از آزمون‌ها، بهترین‌ها که شامل تعداد کمی از آنهاست انتخاب شده و اجازه پرواز با پیشرفته‌ترین جنگنده جهان موسوم به F-35C Lightning II را دریافت خواهند کرد.

مستند سریالی بر اساس فیلم تاپ گان

طبق گفته ورایتی این مستند شامل مصاحبه با افسران و خلبان‌ها و تصاویری از آنها در سکانس‌های هوایی می‌شود. در سریال Top Gun: The Next Generation، “کارن ادواردز” به عنوان سازنده و شورانر، “تانیا شاو” مدیر اجرایی و “لانا صلاح” به عنوان کارگردان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

جالب است بدانید فیلم تاپ گان با بازی تام کروز در سال 1986 بالای 357.3 میلیون دلار و در ادامه این مجموعه در سال 2022 بالغ بر 1.496 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *