تصاویر جدیدی از سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شد

اخیرا تصاویری از سریال Avatar: The Last Airbender در رسانه های مجازی منتشر شده که بازخوردهای جالبی را از سوی کاربران داشته است.

در دنیای “آواتار: آخرین بادافزار”، پس از حمله آتش‌افزارها، همه چیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. لرد اوزای تمایل دارد تا تمام دنیا را تسخیر کند و این باعث می‌شود جهان وارد جنگی بزرگ شود. به تازگی، سرویس آنلاین نتفلیکس تصاویری را از سریال لایو اکشن “آواتار: آخرین بادافزار” منتشر کرده است که برخی از چهره‌های برجسته آتش‌افزارها را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال کره ای زندگی درخشان من + زمان پخش از جم دراما (My Golden Life)

سریال Avatar: The Last Airbender

تصاویر منتشر شده از سریال لایو اکشن “آواتار: آخرین بادافزار” شامل لرد اوزای، شاهزاده زوکو، عموی آیرو، شاهدخت آزولا و فرمانده ژائو هستند. این تصاویر نشان می‌دهند که این شخصیت‌های برجسته آتش‌افزارها در سریال حضور خواهند داشت.

در نسخه لایو اکشن سریال، پاول سان هیونگ نقش ژنرال آیرو را ایفا خواهد کرد و با بازی و ظاهری که شباهت زیادی به نسخه انیمیشنی دارد، حس و حال خردمندی این شخصیت را به تصویر خواهد کشید. همچنین، دالاس لیو نیز در نقش شاهزاده زوکو حضور خواهد داشت.

کن لیو نقش فرمانده ژائو را در این سریال بازی خواهد کرد. در تصویر منتشر شده، او به عنوان رهبر یک گروه از افراد آتش‌افزاری ظاهر شده و آماده شکار آواتار می‌باشد. دو تصویر دیگر نیز شاهدخت آزولا با بازی الیزابت یو و لرد اوزای با بازی دنیل دائه کیم را نشان می‌دهند.

تاکنون، سرویس آنلاین نتفلیکس تاریخ دقیقی برای پخش فصل اول سریال لایو اکشن “آواتار: آخرین بادافزار” اعلام نکرده است. همچنین، تأیید شده است که سه انیمیشن دیگر از این فرنچایز نیز در حال ساخت می‌باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *