ثبت نام برای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آغاز شد

طبق گزارشاتی که از سمت روابط عمومی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شده، متقاضیان می‌توانند تا پایان آبان ماه در این جشنواره ثبت نام کنند.

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر صبح امروز اعلام کرد که بخش ملی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از امروز (2 آبان 1402) آغاز شده و تا پایان ماه آبان ادامه خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید: 

اعتراض مخاطبان زخم کاری به حضور کمرنگ جواد عزتی


ثبت نام برای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آغاز شد

با توجه به آغاز ثبت نام جشنواره فجر ،متقاضیان می‌توانند با حضور در بخش اصلی جشنواره، در طول ماه آبان، با مراجعه به سامانه «fajrfilmfestival.com» درخواست خود را برای ثبت‌نام در این دوره جشنواره ثبت کنند. همچنین، ثبت نام بخش بین‌المللی که از اول مهر آغاز شده بود، تا پایان ماه آبان ادامه خواهد داشت.

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری، تحت هدایت «مجتبی امینی» برگزار خواهد شد. جشنواره فیلم فجر، یک رویداد سینمایی معتبر در ایران است که هر ساله در میانه بهمن ماه برگزار می‌شود.

این جشنواره، توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. پس از انقلاب 1357، جشنواره بین‌المللی فیلم تهران جای خود را به جشنواره فیلم فجر داد. تا به امروز، 41 دوره از این جشنواره برگزار شده است. از دوره پنجم جشنواره فیلم فجر، جوایزی به برندگان با عنوان «لوح زرین» اهدا می‌شد و از دوره هفتم، عنوان «سیمرغ»، به عنوان جایزه اصلی جشنواره به کار گرفته شد که تا به امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *