زمان پخش سریال Fallout از آمازون مشخص شد

شبکه «آمازون پرایم ویدئو»، روز گذشته بلاخره با انتشار یک تیزر کوتاه 20 ثانیه‌ای، از زمان پخش سریال Fallout که یکی از مهم‌ترین سریال‌های 2023 است، رونمایی کرد.

استودیوی «آمازون»، در همکاری با «بتسدا» (Bethesda)، در حال ساخت یک سریال لایو اکشن بر اساس مجموعه بازی «Fallout» است. «آمازون»، شب گذشته با انتشار یک تیزر، رسماً اعلام کرد که پخش سریال «Fallout»، از تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023


زمان پخش سریال Fallout از آمازون مشخص شد

این تیزر، حاوی تصویر رسمی نیست و تنها جنبه اعلام تاریخ انتشار سریال فال اوت را دارد. در این سریال، بازیگرانی همچون «والتون گاگینز»، «الا پورنل»، «کایل مک لاکلن»، «زلیا مندس جونز»، «آرون موتن»، «ساریتا چودری»، «مایکل امرسون»، «لزلی اوگامس»، «مایک دویل» و «زک چری» حضور دارند و نقش‌های خود را ایفا می‌کنند.

«جاناتان نولان» و «لیزا جوی»، خالقان و سازندگان سریال «Westworld»، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردان در این پروژه حضور دارند. علاوه بر این، «جنوا رابرتسون-دووت»، نویسنده فیلمنامه فیلم «Captain Marvel» و «Tomb Raider»، به همراه «گراهام وگنر»، نویسنده سریال «The Office»، «Portlandia»، «Baskets و «Silicon Valley»، به عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت.

همچنین «تاد هاوارد»، کارگردان سری بازی «Fallout» نیز به عنوان یکی تهیه‌کنندگان اجرایی در کنار «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» در سریال با یکدیگر همکاری خواهند کرد. بازی «Fallout»، یکی از تحسین‌برانگیزترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی تمام دوران است. اخیراً «تاد هاوارد»، ساخت بازی «Fallout 5» را تایید کرده بود؛ اما مراحل پیش تولید این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی «The Elder Scrolls VI»، منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان پخش سریال Fallout چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *