زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس رسما اعلام شد [+جزئیات]

رویداد «Xbox Partner Preview» چند روز دیگر برگزار می‌شود. به گفته خبرگزاری‌های رسمی، روز گذشته زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس اعلام شد.

در رویداد «Xbox Partner Preview»، این کمپانی انواع بازی‌های «ترد پارتی ایکس باکس» را به نمایش می‌گذارد. همچنین «ایکس باکس» در این مراسم، روی پروژه‌های هیجان‌انگیز و آینده استودیوها و شرکای شخص ثالث خود تمرکز خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

رقابت ایکس باکس و پلی استیشن با تبلیغات در گوی معروف لاس‌وگاس


زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس رسما اعلام شد

روز دوشنبه، ایکس باکس تاریخ مراسم Xbox Partner Preview را اعلام کرد. این رویداد، در تاریخ 25 اکتبر 2023 (3 آبان 1402) ساعت 20:30 به وقت تهران، به صورت زنده پخش خواهد شد. در طول این نمایش، تریلرها و گیم‌پلی‌های جدیدی از عناوین برنامه‌ریزی شده را مشاهده خواهید کرد.

زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس
زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس

«ایکس باکس» روز گذشته تأیید کرد که در این رویداد، بازی‌های مستقل از تیم‌های کوچک‌تر، افزوده‌های بیشتر برای سرویس گیم پس و به‌روزرسانی‌های جدید در مورد عناوین هیجان‌انگیز کنسول «ایکس باکس» و «PC» را از استودیوهایی مانند «رمدی اینترتینمنت»، «ریو گا گوتوکو» و «وایلدکارد» معرفی خواهد کرد.

بازی‌هایی مانند «Alan Wake 2» ،«Like a Dragon: Infinite Wealth» ،«Dungeons of Hinterberg» و «Ark: Survival Ascended» نیز در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین، برخی از بهترین بازی‌های آینده «ایکس باکس» نیز به نمایش در خواهند آمد.

در این رویداد، «اکتیویژن بلیزارد» حضور نخواهد داشت و هیچ اطلاعیه یا معرفی جدیدی از سوی آن ارائه نخواهد شد؛ اما بازی‌های «اکتیویژن بلیزارد» به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند. «Xbox Partner Preview» یک رویداد هرساله است که به توسعه‌دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا قبل از عرضه عمومی، نسخه‌های آزمایشی سرویس‌های جدید «Xbox» را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *