تریلر رسمی مستند Occupied City منتشر شد

کمپانی «A24»، تریلر رسمی مستند Occupied City را منتشر کرد. این فیلم داستان گسترده «استیو مک کوئین»، کارگردان فیلم «12 Years a Slave» را در جنگ جهانی دوم فاش می‌کند.

کمپانی «A24» با انتشار تریلر مستند شهر اشغال شده ، اعلام کرد که فیلم کارگردان مشهور، «استیو مک‌کوئین» را پخش خواهد کرد. این کارگردان، بیشتر به خاطر فیلم «12 سال بردگی» شناخته می‌شود که در جشنواره اسکار، برنده بهترین فیلم شد. از آن زمان، «مک کوئین» پروژه‌های دیگری مانند فیلم سینمایی «Windows» و مجموعه مستند «Uprising» را خلق کرد.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:

 معرفی و تحلیل بهترین مستند های جهان


تریلر رسمی مستند Occupied City منتشر شد

همانطور که در تریلر نشان داده شد، این مستند بر روی اشغال آمستردام توسط نازی‌ها در هلند تمرکز دارد. این مستند سینمایی، 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402) در سینماها اکران خواهد شد. مدت زمان فیلم «شهر اشغال شده» 262 دقیقه (4 ساعت و 36 ثانیه) خواهد بود.

«Occupied City» اطلاعات تاریخی کتاب «Atlas of a Occupied City: Amsterdam 1940-1945» اثر «بیانکا استینگر» را بازگو می‌کند. مدت زمان طولانی مستند نشان می‌دهد که کارگردان تمام جزئیات مدت زمانی که شهر آمستردام تحت حکومت نازی‌ها بود را نشان خواهد داد. علاوه بر این، فیلم می‌تواند با استفاده از منابع اصلی، یک روایت آموزنده و در عین حال احساسی را ارائه بدهد.

با توجه به فیلم‌های قبلی «مک‌کوئین»، مستند آینده او که درباره جنگ جهانی دوم است، احتمالاً همان سطح تعامل را مخاطب خواهد داشت. مستند «Occupied City»، برای اولین بار در جشنواره فیلم کن 2023 در تاریخ 17 مه 2023 (27 اردیبهشت 1402)، به عنوان یک نمایش ویژه به نمایش درآمد.

«استیو مک کوئین» اعلام کرده که یک نسخه 36 ساعته از این مستند وجود دارد و او تمام مطالب موجود در کتاب «اطلس شهر اشغالی، آمستردام 1940-1945» نوشته «بیانکا استیگتر» را فیلمبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant

نظر شما درباره انتشار تریلر رسمی مستند Occupied City چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *