شایعه: پخش تریلر رسمی بازی GTA VI هفته آخر اکتبر خواهد بود!

تام هندرسون، منبع شناخته شده و معتبر دنیای گیم، سال گذشته در طی یک توئیت اعلام کرده بود که پخش تریلر رسمی بازی GTA VI اواخر 2023 منتشر خواهد شد.

پس از اینکه این توئیت توسط رسانه‌های انگلیسی زبان بازنشر شد، شایعه‌ای مربوط به پخش تریلر جی تی ای 6 سروصدا برپا کرد. طبق گفته برخی از خبرگزاری‌ها، به نظر می‌رسد یک تریلر جدید با عنوان «تریلر رسمی GTA VI»، به صورت خصوصی در وبسایت «راکستار گیمز» منتشر شده و در روزهای آینده برای عموم قابل دسترسی خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

آیا gta vi در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود؟


پخش تریلر رسمی بازی GTA VI

با توجه به اینکه بازی‌های «Red Dead Redemption 2» و «GTA V»، هر دو در ماه اکتبر معرفی شده‌اند، امکان اینکه این بازی نیز تا هفته آینده یک تریلر رسمی به انتشار برساند، وجود دارد. به گفته آقای «تام هندرسون»، در یک ماه گذشته، «GTA 6» هر روز در بین برترین ترندهای فضای مجازی قرار داشته و مردم واقعاً تشنه این بازی هستند.

پخش تریلر رسمی بازی GTA VI
پخش تریلر رسمی بازی GTA VI

آقای «تام هندرسون»، در سال گذشته پیش‌بینی کرده بود که «GTA 6» در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد. بسیاری از «اینسایدرها» نیز ادعا می‌کنند که ویدئوی خصوصی که به تازگی در وبسایت «راکستار» منتشر شده است، چندین بار به‌روزرسانی شده و وقتی روی لینک کلیک می‌کنید، شما به چنل راکستار گیمز هدایت نمی‌شوید، بلکه پیامی دریافت می‌کنید که ویدیو خصوصی است.

همچنین اخیراً یکی از افراد داخلی کمپانی «راک‌استار» و بازی «Grand Theft Auto» با اطمینان اعلام کرده بود که «GTA VI» در تاریخ 26 اکتبر 2023 (4 آبان 1402) رونمایی خواهد شد. به هر حال، این ادعاها هنوز تأیید نشده‌اند و باید منتظر تأیید رسمی از سوی «راکستار» باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعه‌ی پخش تریلر رسمی بازی GTA VI چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.