واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ فیلم The Killer در جشنواره فیلم ونیز

واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ فیلم The Killer بعد از اکران این فیلم در جشنواره فیلم ونیز به‌شدت مورد توجه طرفدارهای او قرار گرفت.

واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ فیلم The Killer

کارگردان «هفت» و «باشگاه مشت‌زنی» در بند تشویق‌ها نیست. واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ی حاضران در سالن اکران فیلم The Killer به‌شدت در اینترنت مورد توجه طرفدارهای او قرار گرفت. در حالی که حضار برای او کف می زدند، او با ناراحتی روی پاهایش جا به جا شد و دستانش را در هوا تکان داد و دهان گفت:

این چیست؟

(این چیست در زبان ما معادل می‌شود با: چه لزومی دارد؟ خب که چی؟)

تهیه‌کننده‌ای او را از روی صندلی بالکن به پایین از پله‌ها هدایت کرد تا با هواداران دیدار کند، اما فینچر فکر می‌کرد که دارد تئاتر را ترک می‌کند. سپس از پله‌ها برگشت و با ناراحتی در مقابل جمعیت تشویق کننده ایستاد تا سرانجام توانست آنجا را ترک کند.

ویدیوی این لحظه را ببینید:


مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتن از بازیگران این پروژه می‌باشند. این فیلم مهیج برای نتفلیکس و به قلم اندرو کوین واکر نویسنده فیلمنامه فیلم Seven و با اقتباس از مجموعه رمان گرافیکی‌ای به همین نام تولید شده است. داستان فیلم نیز روایتگر آدمکشی فاسبندر می‌باشد که در جهانی فاقد وجدان دچار تلاطم روان‌شناختی می‌شود.

تاریخ انتشار فیلم قاتل اثر دیوید فینچر از نتفلیکس: 19 آبان سال 1402

قاتل The Killer یک فیلم در ژانر اکشن روان‌شناختی آمریکایی به کارگردانی دیوید فینچر بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو کوین واکر است که برحسب مجموعه رمان گرافیکی فرانسوی به همین نام اثر الکسیس نولنت و تصویرگری لوک جاکامون است.

بیشتر بخوانید:

تصویری از فیلم The Killer ساخته دیوید فینچر

تصویری از فیلم The Killer ساخته دیوید فینچر
فیلم قاتل اثر دیوید فینچر

فیلم The Killer

مایکل فاسبندر، چارلز پارنل، آرلیس هاوارد، سوفی شارلوت، و تیلدا سوینتون در آن بازی می‌کنند. فیلم The Killer قرار است در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در سپتامبر 2023 به نمایش درآید و قرار است در 10 نوامبر 2023 توسط نتفلیکس اکران شود.

در نوامبر 2007، گزارش شد که دیوید فینچر اقتباسی از کتاب کمیک فرانسوی ماتز قاتل را کارگردانی خواهد کرد که آلساندرو کامون فیلمنامه آن را می‌نویسد، پلان بی اینترتینمنت براد پیت تولید می‌کند و پارامونت پیکچرز توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ فیلم The Killer
واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ فیلم The Killer

در فوریه 2021، فینچر پروژه را به نتفلیکس برد، جایی که قراردادی کلی امضا کرد، اندرو کوین واکر اکنون فیلمنامه را می‌نویسد و مایکل فاسبندر نقش اصلی را برعهده دارد.در ژوئن، گزارش شد که فینچر قصد داشت فیلمبرداری خود را در نوامبر 2021 در پاریس با فیلمبردار اریک مسرشمیت آغاز کند. تیلدا سوینتون در ماه اکتبر به بازیگران پیوست.

عکاسی اصلی در نوامبر 2021 در پاریس آغاز شد. فیلمبرداری در مارس 2022 در سنت چارلز، ایلینوی به مدت ده روز انجام شد و اواخر همان ماه به پایان رسید. در فوریه 2023، گزارش شد که ترنت رزنور و آتیکوس راس در حال آهنگسازی برای این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص واکنش دیوید فینچر به تشویق ایستاده‌ فیلم The Killer که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *