اضافه شدن لباس بتمن رابرت پتینسون به بازی Batman Arkham Knight

استودیوی «راک‌استدی» با انتشار یک آپدیت جدید، اعلام کرد که لباس بتمن «رابرت پتینسون» را به بازی «Batman: Arkham Knight» اضافه می‌کند.

استودیوی «Rocksteady»، با انتشار یک ویدئوی جدید، به طرفداران بازی Batman Arkham Knight اعلام کرد که لباس پتینسون در فیلم «The Batman» به این بازی اضافه خواهد شد. این به‌روزرسانی، با آپدیت جدید این بازی، در دسترس است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز + خلاصه داستان و بازیگران


اضافه شدن لباس بتمن رابرت پتینسون به بازی Batman Arkham Knight

اضاقه شدن لباس رابرت پتینسون در فیلم «The Batman» نه تنها برای طرفداران این بازی خوشایند خواهد بلکه دوستداران بتمن نیز از آن لذت خواهند برد. این خبر می‌تواند به دلیل مدت زمان طولانی که از عرضه بازی اصلی گذشته، غیرمنتظره به نظر برسد. فیلم «The Batman» که توسط «مت ریوز» کارگردانی شده، پس از تأخیرهای فراوان در مارس 2022 به روی پرده سینما رفت و با فروش 771 میلیون دلاری، در گیشه موفقیت آمیز بود.

در این فیلم، «رابرت پتینسون» به همراه بازیگرانی مانند «زوئی کراویتز»، «پل دینو»، «کالین فارل» و «جان تورتورو» نقش‌آفرینی کردند. داستان فیلم درباره شوالیه تاریکی است که باید با قدرت و فسادی که گاتهام را فرا گرفته، مقابله کند.

بازی «Batman: Arkham Knight» در سال 2015 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. این بازی، داستانی را که یک سال پس از وقایع بازی «Batman: Arkham City» رخ می‌دهد را دنبال می‌کند.

در این بازی، بتمن باید مترسک و افرادش را دستگیر، و با آن‌ها مقابله کند. کاربران «نینتندو سوییچ» نیز می‌توانند در تاریخ 1 دسامبر 2023 ( 10 آذر 1402)، منتظر عرضه بازی «Batman: Arkham Trilogy» باشند. بازی «Batman: Arkham Knight» با گرافیک بالا، داستان جذاب و گیم‌پلی متنوع، توانست تحسین بسیاری از بازیکنان و منتقدان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gamerant

نظر شما درباره بازی Batman Arkham Knight چیست؟ شما این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *