بازگشت دوباره جکی چان با فیم طرح پاندا

بازگشت دوباره جکی چان با فیلم طرح پاندا قطعی شد. بازیگر معروف اکشن و کمدی در این فیلم جدید، برای نجات بچه پانداها وارد صحنه می‌شود.

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، جکی چان، بازیگر مشهور سینما، که به تازگی در فیلم “سوار شو” همبازی با یک اسب بود، در حال حاضر به دنبال پروژه بعدی خود می‌گردد و یک فیلم کمدی اکشن با محوریت بچه پانداها را برای خود انتخاب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دنباله فیلم It Follows ساخته می‌شود


بازگشت دوباره جکی چان با فیم طرح پاندا

جکی چان، نمادی از فیلم‌های اکشن کمدی، در فیلم “طرح پاندا” به کارگردانی ژانگ لوان، کارگردان چینی مشهور سازنده فیلم‌هایی مانند “آواز جوانی” و “به من پنج بده” حضور دارد.

پروژه جدید جکی چان در آخرین روز از بازار جشنواره فیلم توکیو اعلام شد و در هفته آینده برای اولین بار در بازار فیلم آمریکایی در لس‌آنجلس برای فروش عرضه خواهد شد.

این فیلم درباره یک بچه پاندای کمیاب است که دور یکی از چشم‌هایش یک دایره سیاه دارد. تولد این بچه پاندا در باغ وحش “نوآ” چین، یک حس جهانی را برانگیزانده است. اما وقتی یک سرمایه‌دار از خاورمیانه مزدوران بین‌المللی را برای ربودن بچه‌های پاندای باغ وحش اعزام می‌کند، جکی چان مجبور می‌شود در ماموریت نجات شرکت کند. او در این فیلم نقش یک شخصیت مشابه خودش، یعنی یک بازیگر بین‌المللی فیلم‌های اکشن را بازی می‌کند.

بازگشت دوباره جکی چان
بازگشت دوباره جکی چان

 

در خلاصه داستان ارائه شده توسط کمپانی سازنده، ماندارین موشن پیکچرز، فیلم “طرح پاندا” یک نبرد دفاعی هیجان‌انگیز و خنده‌دار برای نجات پانداها را در یک پارک حیات وحش به تصویر می‌کشد.

ماندارین موشن پیکچرز، که مقر آن در هنگ‌کنگ قرار دارد، در “بازار فیلم آمریکا” (AFM) که از ۳۱ اکتبر تا ۴ نوامبر (۹ تا ۱۳ آبان) برگزار می‌شود، این پروژه را به توزیع‌کنندگان بین‌المللی ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت دوباره‌ی جکی چان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *