دنباله فیلم It Follows ساخته می‌شود

چندی پیش، رسانه «ورایتی» (Variety)  از ساخت دنباله فیلم It Follows خبر داد و «دیوید رابرت میچل» را به عنوان کارگردانی این پروژه معرفی کرد.

پس از مدت‌ها انتظار، رسانه‌های انگلیسی زبان، به صورت رسمی اعلام کردند که «مایکا مونرو» به همراه «دیوید رابرت میچل» در فیلمی به اسم «تعقیب می‌کنند» (They Follow) که دنباله فیلم ترسناک «It Follows» است با همدیگر همکاری خواهند کرد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره عوامل دیگر فیلم اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم، سال 2024 آغاز شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنباله فیلم It Follows ساخته می‌شود

استودیوی «نئون» (Neon)، این پروژه را در «بازار فیلم آمریکا» به خریداران عرضه کرد. «مایکا مونرو» دوباره در فیلم They Follows به عنوان شخصیت «جی هایت» حضور خواهد داشت. این شخصیت در قسمت اول، زن جوانی بود که پس از یک رابطه‌ای که با دوست پسرش داشت،  متوجه می‌شود که تحت تعقیب یک موجود مرموز قرار گرفته است.

دنباله فیلم It Follows
دنباله فیلم It Follows

فیلم اصلی، با بودجه 1 میلیون دلار ساخته شد و در سراسر جهان، 21,9 میلیون دلار فروش کرد. «دیوید رابرت میچل» نیز به عنوان تهیه‌کننده با «جیک وینر» و «کریس بندر» از «گود فیر کانتنت»، همکاری خواهد کرد.

پیش از این فیلم، او اثری به نام «زیر دریاچه نقره‌ای» (Under the Silver Lake) را با بازی «اندرو گارفیلد» و «رایلی کیو» کارگردانی کرده بود. همچنین، «مایکا مونرو» پروژه دیگری به نام «لنگ‌درازان» (Longlegs) با بازی «نیکلاس کیج» را در استودیوی نئون در دست دارد که سال 2024 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety

نظر شما درباره ساخت دنباله فیلم It Follows چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *