فیلم‌برداری فیلم ترسناک بامبی به‌ زودی آغاز می‌شود

به تازگی مطلع شدیم که فیلم‌برداری فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning به کارگردانی اسکات جفری، قرار است به‌زودی آغاز شود.

سازندگان فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی پو: خون و عسل) قصد دارند تا فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning (بامبی: پاداش) را بسازند. تولید Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 تقریبا به انتهای خود رسیده و حالا دو استودیو فیلم سازی ITN و Jagged Edge Productions در نظر دارند نسخه ترسناک بامبی را از ماه ژانویه 2024 شروع کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم‌برداری فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning

داستان فیلم Bambi: The Reckoning هنوز منتشر نشده است، اما اگر شبیه به Winnie the Pooh: Blood and Honey باشد، ما با یک تفسیر تکان دهنده دیگر از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی مواجه خواهیم شد. کارگردانی این فیلم بر عهده اسکات جفری است که در این پروژه با ریس فریک-واترفیلد همکاری می‌کند.

فیلم‌برداری فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning
فیلم‌برداری فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning

فیلم‌برداری فیلم ترسناک بامبی

به گفته اسکات جفری فیلم Bambi: The Reckoning یک «تفسیر ترسناک از داستان بامبی» است که با الهام از فیلم The Ritual (مراسم) شبکه نتفلیکس ساخته خواهد شد. این فیلم یک بازگویی بسیار تاریک از داستان بامبی ساخته شده در سال 1923 خواهد بود که همه‌ما آن را می‌شناسیم و دوست داریم. در این اثر الهام گرفته از فیلم The Ritual شبکه نتفلیکس، بامبی یک ماشین کشتار شرور خواهد بود که در بیابان کمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌برداری فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *