بازگشت جیم کری با فیلم کاج‌ های همیشه سبز و تابستان در حال گذر

فیلم Evergreen Pines And The Fading Summer ، که توسط دیوید رابرت میچل ساخته شده است، بازگشت جیم کری را به دنیای سینما نشان می‌دهد.

جیمز یوجین کری متولد 17 ژانویه 1962 در آمریکا است. او که اصالتی کانادایی_آمریکایی دارد تاکنون در فیلم‌های زیادی بازی کرده و خوش هم درخشیده است. جیم کری که به اعتقاد بسیاری از منتقدان بهترین کمدین تاریخ سینماست، بیشتر با فیلم‌های مشهوری مانند ماسک و خنگ و خنگ‌تر شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


بازگشت جیم کری با فیلم کاج‌ های همیشه سبز و تابستان در حال گذر

جیم کری که با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کند سالهاست از سینمای هالیوود دور بود. موفقیت اصلی او با یک سریال تلوزیونی به نام «سپری کردن در میپل درایو» آغاز شد که نامزدی امی را به همراه داشت. جیم کری دوست‌داشتنی که تاکنون دو جایزه گلدن گلوب را هم به خانه برده، قرار است با فیلم‌ « کاج‌ های همیشه سبز و تابستان در حال گذر » (Evergreen Pines And The Fading Summer) رابرت میچل دوباره به سینمای هالیوود سلام کند.

بازگشت جیم کری
بازگشت جیم کری

 

فیلم Evergreen Pines And The Fading Summer (کاج‌ های همیشه سبز و تابستان در حال گذر) روایت مردی‌ست که همسر و دخترش او را به یک اردوگاه تابستانی فرستاده‌اند که با دیگر اعضای گروه وارد رقابت شود. دوست مرد میانسال ناپدید می‌شود؛ او پس از جست‌وجو در جنگل دوستش را پیدا می‌کند و با یکدیگر به تعیقب جانوری خاکستری رنگ که از یک گنج پنهان محافظت می‌کند، می‌پردازند.

طبق ادعای دنیل ریکتمن جیم کری پس از غیبت نسبتا طولانی به این پروژه ملحق شده است. آخرین فیلم بلندی که جیم در آن نقش اول را داشته فیلم «جنایات شیطانی» بود که با هزینه‌ای 3.8 میلیون دلاری تولید شد. آن فیلم در راتن تومیتوز امتیاز 0 دریافت کرد و فقط 21 هزار دلار فروخت.

این کمدین آمریکایی در سال 2020 و 2022 نقش کوتاهی به اسم دکتر رباتنیک را در فیلم «سونیک خارپشت» و دنباله‌ی آن ایفا کرد. در واقع فیلم کاج های همیشه سبز و تابستان در حال گذر (Evergreen Pines And The Fading Summer) دومین فیلم بلندیست که جیم کری در آن نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

رابرت میچل نیز پس از فیلم زیر «دریاچه نقره‌ای» که در سال 2018 کارگردانی کرد، فیلم بلند دیگری را نساخته است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی بازگشت جیم کری به هالیوود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *