استقبال از قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan وب سایت کرانچی‌رول را از دسترس خارج کرد

فینال انیمه Attack on Titan سرآمد. وب سایت کرانچی رول، پس از استقبال از قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan (حمله به تایتان) کاملا از دسترس خارج شد.

اتک آن تایتان یا همان حمله به تایتان مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است که با الهام از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما ساخته شده‌ است. این مجموعه ابتدا در ۷ آوریل ۲۰۱۳ (برابر ‎۱۸ فروردین ۱۳۹۲) در ماینیچی بر روی کاستینگ سیستم شروع شد و قسمت آخر آن (بعد از چهار فصل) در آبان 1402 به نمایش درآمد.

داستان انیمه درباره شرایط انسان‌ها در قرن‌ها پیش است که توسط غول‌هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌روند. انسان‌های باقی‌مانده برای حفاظت از جان خود دیوارهای بلندی می‌سازند و به مدت ۱۰۰ سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌برند. تا زمانی که یک تایتان غول آسا‌ (تایتان عظیم الجثه) از راه می‌رسد و دیوار را خراب می‌کند.

دو قسمت آخر فصل چهارم انیمیشن حمله به تایتان، دو قسمت ویژه‌ای بودند که در دهم سپتامبر و چهارم نوامبر (13 آبان) 2023 به نمایش درآمدند. شنبه سیزدهم آبان، به قدری استقبال از این انیمیشن زیاد بود که برای ساعاتی کاربران برای دسترسی به سایت کرانچی‌رول دچار مشکل شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon به تعویق افتاد

بهترین فیلم های شبیه حمله به تایتان ؛ 12 اثر شبیه به Attack On Titan

دارک ترین لحظات انیمه Attack on Titan (حمله به تایتان) که شما را به گریه می‌اندازد

 


استقبال از قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan

از دست خارج شدن وب سایت کرانچی رول بعد از استقبال کاربران از قسمت آخر انیمیشن Attack on Titan رخ داد. کاربران برای ساعت‌ها نتوانستند به این سایت دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال آن‌ها پس از تلاش برای دسترسی با پیام «Oops, something went wrong» مواجه شدند.

استقبال از قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan

اگر جزء کاربران زرنگ بوده و قسمت پایانی انیمه Attack on Titan را زودتر تماشا می‌کردند، با چنین مشکلی مواجه نمی‌شدند. ساعات اولیه دسترسی به قسمت پایانی انیمه بسیار سهل بود. طرفدارانی که یک دهه منتظر قسمت آخر بودند، طبیعتا عطش بالایی برای تماشا دارند و سایت کرانچی رول باید این مسئله را در نظر می‌گرفت!

بخش آخر فصل چهارم انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. یویچیرو هایاشی کارگردانی قسمت آخر این انیمه را انجام داده است.

Linked Horizon و Ai Higuchi موسیقی متن قسمت پایانی انیمه حمله به تایتان را ساخته‌اند. Linked Horizon که ساخت موسیقی متن سه فصل اول را بر عهده داشت، وظیفه ساخت موسیقی متن افتتاحیه انیمه و Ai Higuchi وظیفه تولید اجرای پایانی Itterasshai See You Later را در نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan بر عهده داشتند.

بخش سوم و چهارم انیمه Attack on Titan در دو قسمت یک ساعته تولید شده‌اند که درواقع این دو بخش شامل ۶ اپیزود پایانی این انیمه هستند. مدت زمان بخش آخر فصل چهارم انیمه Attack on Titan حدود ۸۵ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه بود. فیلمنامه بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را هیروشی سیکو نوشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت پایانی انیمیشن Attack on Titan چیست؟ شما موفق به تماشای آن شدید؟ لطفا تجربیات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *