تریلر فصل دوم سریال Reacher منتشر شد

سرویس استریم «آمازون پرایم ویدیو» چندی پیش از تریلر فصل دوم سریال Reacher با بازی «آلن ریچسون» و «ویلا فیتزجرالد» رونمایی کرد.

فصل اول سریال ریچر که شامل هشت قسمت بود و در فوریه 2022 پخش شد، در آمریکا، در میان پنج عنوان پربیننده برتر در 24 ساعت اول پخش قرار گرفت. این فصل، بر اساس جلد اول رمان کشتارگاه (The Killing Floor) نوشته «نیک سانتورا» ساخته شده بود. حالا سرویس استریم «آمازون پرایم ویدیو» با انتشار تریلر Reacher ، از فصل دوم این سریال، رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم سریال Reacher منتشر شد

در فصل ابتدایی این سریال، شخصیت ریچر با بازی «آلن ریچسون»، در یک شهر کوچک فعالیت می‌کند؛ اما به طور ناگهانی، به اتهام قتل دستگیر می‌شود. در حالی که پلیس او را بازداشت کرده است، از او می‌خواهند در حل پرونده قتل به آن‌ها کمک کند. تریلر فصل دوم ریچر نیز نشان داد که ادامه این سریال، بر اساس جلد یازدهم کتاب‌های «جک ریچر» که «بد اقبالی و دردسر» (Bad Luck and Trouble) نام دارد، ساخته شده است.

در فصل دوم سریال ریچر، بازیگران جدیدی همچون «شان سیپس»، «دمینیک لومباردوزی»، «لوک بلیک»، «دین مک‌کنزی»، «ادسون مورالس»، «آندرس کولانتس»، «شانن کوک-چون»، «تای ویکتور اولسن»، «جاش بیکر» و «ال شساپینزا» در نقش‌های مختلف بازی خواهند کرد. بازیگران فصل اول نیز نقش خود را تکرار خواهند کرد.

فصل دوم سریال ریچر، مانند فصل ابتدایی، دارای 8 قسمت خواهد بود. همچنین پخش فصل دوم این سریال، از تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) آغاز می‌شود و تا 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم سریال Reacher چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *