پارامونت پیکچرز تاریخ پخش نیمه دوم فصل ۵ سریال Yellowstone را اعلام کرد

صبح امروز شرکت پارامونت پیکچرز، تاریخ انتشار نیمه دوم فصل 5 سریال Yellowstone را اعلام کرد. این سریال درام وسترن در نوامبر 2024 به تماشاگران ارائه خواهد شد.

بر اساس گزارش ورایتی، بخش دوم و پایانی فصل پنجم این سریال تقریبا یک سال دیگر منتشر خواهد شد. هشت قسمت اول فصل 5 یلواستون از نوامبر 2022 تا ژانویه 2023 پخش شدند، اما با شروع اعتصاب WGA و SAG-AFTRA، سرعت تولید قسمت‌های باقیمانده سریال کاهش یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

نیمه دوم فصل 5 سریال Yellowstone

سریال یلواستون، که توسط تیلور شریدان و جان لینسون تهیه شده، داستان خانواده داتون را روایت می‌کند که بزرگ‌ترین مزرعه یکپارچه در آمریکا را اداره می‌کنند. این مزرعه همیشه مورد حمله گروه‌های مختلف قرار می‌گیرد. استودیو فیلم‌سازی 101 Studios یکی از سازندگان سریال یلواستون است و جان لینسون، آرت لینسون، تیلور شریدان، کوین کاستنر، دیوید سی. گلاسر و باب یاری به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در پروژه فعالیت می‌کنند. بخش دوم و پایانی فصل پنجم سریال Yellowstone در نوامبر 2024 برای طرفدارانش منتشر خواهد شد.

نیمه دوم فصل 5 سریال Yellowstone
نیمه دوم فصل 5 سریال Yellowstone

نیمه دوم فصل 5 سریال یلواستون

کوین کاستنر، جاش هالووی، لوک گریمز، کلی رایلی، وس بنتلی، کول هاسر، کلسی چو، جفرسون وایت، فوری اسمیت، دنیم دیچاردز، گیل بیرمنگام و برکن مریل جزو بازیگران سریال یلواستون هستند. شبکه پارامونت پیکچرز پس از منتشر کردن گزارش‌هایی مبنی بر خروج کوین کاستنر از سریال، اعلام کرد که یلواستون پس از پخش نیمه دوم فصل پنجم پایان می‌یابد. کوین کاستنر در حال حاضر در حال بازیگری در یک پروژه وسترن جدید است.

همچنین پارامونت پیکچرز ساخت دو سریال فرعی Yellowstone با نام‌های 1944 و 2044 را تایید کرده است. جزئیات داستانی این دو سریال فعلا محرمانه بوده و به‌گفته یکی از افراد نزدیک به پروژه، سریال 2024 شامل شخصیت‌های جدید و قدیمی سریال خواهد بود. تولید سریال 1944 برای اولین بار در فوریه 2023 گزارش شد، اما این اولین بار است که خبری از سریال 2044 می‌شنویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نیمه دوم فصل 5 سریال Yellowstone چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *