سه فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره‌های اسپانیا و انگلیس حضور خواهد داشت

انیمیشن‌های «ده سالگی» و «آسمان دوست‌داشتنی» به جشنواره فیلم ژیرونا اسپانیا و فیلم کوتاه «رم» به جشنواره فیلم انگلستان فرستاده شده‌اند.

پویانمایی‌های کوتاه و جذاب «ده سالگی» و «آسمان دوست داشتنی»، که اثراتی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند، به بخش پویانمایی سی‌‌و‌پنجمین جشنواره فیلم ژیرونا اسپانیا دعوت شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:‌


جشنواره فیلم ژیرونا اسپانیا

«ده سالگی»، یک پویانمایی 18 دقیقه‌ای تحت کارگردانی فاطمه جعفری و «آسمان دوست داشتنی»، یک پویانمایی 14 دقیقه‌ای تحت کارگردانی امیر مهران، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده‌اند. برگزارکنندگان جشنواره ژیرونا اسپانیا می‌کوشند تا استعدادهای جدید را در انتخاب فیلم‌ها مورد توجه قرار دهند و همچنین تلاش می‌کنند فیلم‌هایی را انتخاب کنند که تماشاگران این نوع سینما را به بررسی و تفکر بیشتر وادار کنند.

جشنواره فیلم ژیرونا اسپانیا
جشنواره فیلم ژیرونا اسپانیا

فیلم ایرانی رم در جشنواره انگلستان

فیلم‌هایی که به این جشنواره دعوت شده‌اند، در بخش‌هایی همچون فیلم بلند، انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند، کودک و نوجوان و ویدیوکلیپ دسته‌بندی می‌شوند. سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ژیرونا از 16 تا 19 آبان 1402 (7 تا 10 نوامبر 2023) در شهر کاتالونیای اسپانیا برپا می‌شود. همچنین فیلم کوتاه رِم به کارگردانی محمدرضا یاری‌کیا راهی دوازدهمین دوره جشنواره وینچستر انگلیس خواهد شد. این جشنواره در دوره دوازدهم، از تاریخ 21 الی 28 آبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره فیلم ژیرونا اسپانیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *