منتظر اسپین آف جان اسنو نباشید

مدیر عامل شبکه «HBO»، چندی پیش طی یک بیانیه اعلام کرد که سریال اسپین آف جان اسنو هنوز برای ساخت، تأیید نشده و طرفداران منتظر این اسپین آف نباشند.

با توجه به شرایط آینده شبکه «HBO»، احتمال ساخت سریال اسپین آف Game of Thrones با محوریت شخصیت «جان اسنو» بسیار کم است. «کیسی بلویز»، رئیس شبکه «HBO»، اخیراً اعلام کرد که هیچ‌یک از پروژه‌های احتمالی برای ساخت سریال اسپین‌آف Game of Thrones، احتمال ساخته شدن ندارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسپین آف جان اسنو

«بلویز»، رئیس شبکه «HBO»، در توضیحات خود اظهار کرد:

ما همیشه در حال توسعه فیلمنامه‌های مرتبط با سریال Game of Thrones هستیم. به عنوان مثال، در بهار سال 2024، شروع به ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight که بر اساس رمان Dunk and Egg جرج آر مارتین است، خواهیم کرد؛ اما احتمال ساخت سایر اسپین‌آف‌ها، مانند سریال جان اسنو بسیار کم است و هنوز هیچ یک از آن‌ها به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

اسپین آف جان اسنو
اسپین آف جان اسنو

«بلویز»، در ادامه صحبت‌های خود افزود:

در حال حاضر، هیچ پروژه‌ای مربوط به دنیای Game of Thrones در دست ساخت نیست؛ اما ما همیشه روی فیلمنامه‌ها و ایده‌های مختلف کار می‌کنیم.

در سال 2023، «جرج مارتین» تأیید کرد که «کیت هرینگتون» قرار است نقش خود را در سریال John Snow دوباره ایفا کند. او اعلام کرد که عنوان این سریال Snow بوده و «کیت هرینگتون» به شدت درگیر این پروژه است. «امیلیا کلارک»، همبازی «کیت هرینگتون»، درباره این پروژه گفت:

من می‌دانم که این پروژه قطعاً رخ می‌دهد.

تاکنون هیچ خبری درباره پیشرفت پروژه یا اطلاعات دیگری منتشر نشده و به نظر می‌رسد احتمال ساخت آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های دنیای Game of Thrones چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *