فیلمبرداری فیلم نارنیا به کارگردانی گرتا گرویگ کلید خورد

طبق گزارش‌های که از سمت مدیر اجرایی سرویس استریم «نتفلیکس» منتشر شده، فیلمبرداری فیلم نارنیا به کارگردانی «گرتا گرویگ»، در آینده‌ای نزدیک کلید خواهد خورد.

«اسکات استابر»، مدیر اجرایی شبکه نتفلیکس، در گفت‌وگویی با رسانه «Collider» اعلام کرد که شروع تولید فیلم جدید گرتا گرویگ ، کارگردان فیلم باربی، بر اساس مجموعه رمان‌های فانتزی کلاسیک The Chronicles of Narnia، نوشته «سی. اس. لوئیس»، در سال 2024 رقم خواهد خورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز فیلمبرداری فیلم نارنیا از سال 2024

«اسکات استابر»، در مصاحبه‌اش با رسانه «Collider» درباره فیلم‌های جدید نارنیا گفت:

همه می‌دانند که ما با شوق و خوشحالی به سمت تولید فیلم Narnia حرکت می‌کنیم و این کار از سال آینده آغاز می‌شود.

فیلم نارنیا
فیلم نارنیا

در ماه ژوئیه، اعلام شد که «گرتا گرویگ»، قراردادی بلند مدتی برای نویسندگی و کارگردانی حداقل دو فیلم بر اساس کتاب‌های The Chronicles of Narnia امضا کرده؛ اما هنوز مشخص نیست که کدام کتاب‌ها به اقتباس در می‌آیند.

هنوز جزئیاتی درباره اینکه آیا این دو فیلم، دنباله‌ای بر فیلم‌های قبلی نارنیا خواهند بود یا بر اساس کتاب‌هایی مانند The Magician’s Nephew یا The Silver Chair ساخته می‌شوند، مشخص نیست.

در سال 2018، «نتفلیکس» امتیاز تولید مجموعه The Chronicles of Narnia را به دست آورد و اعلام کرد که قرارداد چندساله‌ای با شرکت «سی. اس. لوئیس» برای تولید سریال‌ها و فیلم‌های جدید بر اساس این کتاب‌ها خواهد ساخت. سال 2019، «متیو آلریچ»، یکی از نویسندگان انیمیشن «Coco»، به عنوان مشاور توسعه پروژه‌ها استخدام شد. کتاب‌های نارنیا، بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و به بیش از 47 زبان ترجمه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی گرتا گرویگ در فیلم‌های نارنیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *