تریلر رسمی سریال Ted منتشر شد

شبکه «پیکاک»، چندی پیش از تیزر رسمی سریال Ted رونمایی کرد. این مینی سریال، پیش‌درآمدی برای دو فیلم اصلی تد (2012 و 2015) خواهند بود.

«سث مک فارلن»، کارگردان و صداپیشه شخصیت تد در فیلم اصلی، به عنوان صداپیشه شخصیت مشابه در این سریال بازگشته است. همچنین، او، نویسنده، کارگردان و یکی از شریک‌های سریال نیز خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی سریال Ted منتشر شد

پس از انتشار تیزر سریال Ted ، شبکه «پیکاک» اعلام کرد که این مجموعه، هفت قسمتی خواهد بود و در تاریخ 11 ژانویه 2023 (21 دی 1402) پخش می‌شود. «مکس بورکهولدر»، در نقش جان نوجوان در این فیلم هنرنمایی می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که بازیگران دو فیلم اصلی برای این سریال بازخواهند گشت یا خیر؛ اما صداپیشه شخصیت «تد»، همان «سث مک فارلن» است.

عنوان نخستین قسمت این سریال، «Supersized» عنوان شده و هر قسمت آن، 30 دقیقه خواهد بود. در تیزر سریال تد ، ما دیدیم که داستان سریال در سال 1993 رخ خواهد داد. او در حال حاضر به همراه دوست صمیمی‌اش، جان بِنِت، یک نوجوان 16 ساله، در ماساچوست زندگی می‌کند. علاوه بر «جان» و «تد»، خانواده بِنِت نیز که شامل پدر جان «متی»، مادرش «سوزان»، و پسر عموی او «بلیر» می‌شود، در این فیلم حضور دارند.

«سث مک فارلن» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کننده اجرایی، این سریال نیز است. از بایزگران این سریال نیز می‌توان به «آلانا اوباخ»، «اسکات گرایمز»، «مکس بورکهولدر» و «جورجیا ویگام» اشاره کرد. انتظار می‌رود که اطلاعات کلی درباره این سریال، با پخش تریلر Ted منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید Ted چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *