تریلر رسمی فیلم Anyone But You منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

چندی پیش، استودیوی «کلمبیا پیکچرز» (Columbia Pictures)، تریلر رسمی فیلم Anyone But You با هنرنمایی «سیدنی سویینی» و «گلن پاول» را منتشر کرد.

«Anyone But You»، فیلمی کمدی رمانتیک محصول آمریکا با کارگردانی «ویل گلاک» است که فیلمنامه آن با همکاری «ایلانا ولپرت» نوشته شد. «سیدنی سویینی» و «گلن پاول» نیز در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Anyone But You منتشر شد

علاوه بر «سویینی» و «پاول»، «الکساندرا شیپ»، «درموت مولرونی»، «ریچل گریفیث»، «میشل هرد»، «برایان براون»، «دارن بارنت» و «هدلی رابینسون» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. تریلر فیلم Anyone But You چندی پیش در مراسم کامیک کان نیویوک 2023 پخش شد.

فیلمبرداری فیلم «هر کی جز تو» در «نیو ساوت ولز»، در فوریه 2023 آغاز شد. فیلم رام‌کام «Anyone But You»، با مشارکت استودیوهای «Illumination/Universal Illumination» و «American Fiction» و «A24» تولید شده است.

 

در ژانویه 2023، اعلام شد که «سیدنی سوینی» و «گلن پاول» برای بازی در فیلم بدون عنوانی به کارگردانی «ویل گلاک» انتخاب شده‌اند و در ماه فوریه، «الکساندرا شیپ»، «میشل هرد»، «برایان براون»، «دارن بارنت» و «هدلی رابینسون» به لیست بازیگران این فیلم پیوستند.

این فیلم، دو نفر را دنبال می‌کند که به شدت از یکدیگر متنفر هستند. آن‌ها نمی‌توانند در مقابل یکدیگر مقاومت کنند. این دو نفر، ماجراجویی‌های عجیب و جالبی را با همدیگر تجربه خواهند کرد که باعث می‌شود عاشق هم شوند. تریلر هر کی جز تو ، از تاریخ انتشار این فیلم رونمایی کرد. بر این اساس فیلم کمدی عاشقانه «Anyone But You»، در 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) برای تعطیلات کریسمس اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *