سریال Shadow and Bone کنسل شد

سرویس استریم «نتفلیکس» طی یک بیانیه رسمی، اعلام کرد که سریال Shadow and Bone را پس از گذشت دو فصل کنسل کرده و دیگر این سریال را ادامه نخواهد داد.

سریال فانتزی سایه و استخوان (Shadow and Bone) که بر اساس رمان‌های «گریشاورس»، نوشته «لی باردوگو» ساخته شده بود، به علت اعتصابات بازیگران و نویسندگان، کنسل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Shadow and Bone کنسل شد

در بیانیه «نتفلیکس» آمده که کنسل شدن فصل سوم Shadow and Bone ، عمدتاً به دلیل اعتصاب اتحادیه‌های بازیگران و نویسندگان آمریکا و تأثیر وقفه‌های طولانی در تولید فصل‌ها بر روی عملکرد بازیگران بود. این خبر، روز گذشته توسط «نتفلیکس» اعلام شد و به علاوه این سریال، انیمیشن مأمور الویس (Agent Elvis) و سه سریال دیگر نیز پس از یک فصل کنسل شدند. فصل دوم سریال سایه و استخوان ، در تاریخ 16 مارس 2022 (25 اسفند 1400) پخش شده بود.

سریال Shadow and Bone
سریال Shadow and Bone

پیش از این خبر، سرویس استریم «نتفلیکس» ادعا کرده بود که فصل اول این سریال، در 79 کشور نمایش داده شده و در میان 10 سریال پربیننده قرار گرفته و بیش از 55 میلیون خانواده نیز در 28 روز اول پخش، فصل ابتدایی را تماشا کرده بودند.

«لی باردوگو»، نویسنده رمان‌های «گریشاورس»، در صفحه اینستاگرام خود، به خبر کنسل شدن سریال واکنش نشان داد و اظهار داشته که از این اتفاق، “دلشکسته و عمیقاً ناامید” است؛ اما به عنوان یک نویسنده، قدردانی می‌کند که اثرش به صورت تلویزیونی اقتباس شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Shadow and Bone چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: EW


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *