نتفلیکس وظیفه پخش فیلم جدید کیم کارداشیان را بر عهده گرفت

به گزارش روزنامه «ورایتی» (Variety)، سرویس استریم «نتفلیکس» در یک مناقصه، وظیفه پخش فیلم جدید کیم کارداشیان را بر عهده گرفت.

طبق گفته‌های روزنامه «ورایتی»، اولین‌باری که خبر فروش فیلم The Fifth Wheel اعلام شد، چندین سرویس استریم با همدیگر وارد رقابت شدند که در نهایت «نتفلیکس» در یک جنگ مناقصه‌ای به پیروزی رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتفلیکس وظیفه پخش فیلم جدید کیم کارداشیان را بر عهده گرفت

پس از اینکه قیمت فیلم چرخ پنجم توسط تهیه‌کنندگان اعلام شد، دو شرکت از پنج شرکتی که در حال رقابت برای خریداری این فیلم بودند کناره‌گیری کردند و «نتفلیکس» راه آسانی را برای خرید این فیلم داشت.

«Paula Pell»، یکی از مجریان برنامه Saturday Night Live، فیلم کیم کارداشیان را به همراه خودش تولید می‌کند. تمام اطلاعات دیگر این فیلم محرمانه هستند و اطلاعات دیگری از این فیلم در دسترس نیست.

فیلم جدید کیم کارداشیان

«کیم کارداشیان»، یکی از باهوش‌ترین چهره‌های تجاری هالیوود است که تاکنون محصولات آرایشی زیادی را تبلیغ کرده و حالا با استفاده از رسانه‌ای که در اختیار دارد، وارد دنیای سینما شده و کار خود را با بازی در فصل آخر سریال «داستان‌های ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) آغاز کرد.

با توجه به گزارش «ددلاین»، حالا «کیم کارداشیان» مشغول تهیه‌کنندگی در برنامه چرخ پنجم است و قصد دارد از شهرت و تأثیرگذاری خود به عنوان یک اینفلوئنسر، برای تبلیغ و ترویج محصولات خود در سینما نیز بهره ببرد. او با استفاده از 364 میلیون دنبال‌کننده‌ای که در اینستاگرام خود دارد، می‌خواهد میخ خودش را در سینمای هالیوود نیز بکوبد و فیلم The Fifth Wheel می‌تواند تأثیر بزرگی روی حرفه او داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری کیم کارداشیان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *