فیلمسازان Fast & Furious 9 برای آسیب رساندن به یک بدلکار جریمه خواهند شد

به دلیل سقوط یک بدلکار از فاصله هشت متری بر روی بتن و شکسته شدن جمجه او، فیلمسازان Fast & Furious 9 یک میلیون دلار جریمه شدند.

در جریان فیلمبرداری «سریع و خشن 9» در استودیو برادران وارنر در هرتفوردشایر، انگلستان، بدلکار جو واتس بعد از سقوط از ارتفاع هشت متری بر روی بتن و با سر فرود آمدن، دچار شکستگی جمجمه شد. این یک حادثه جدی و تلخ برای جو واتس و تیم فیلمبرداری سریع و خشن 9 بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جریمه فیلمسازان Fast & Furious 9

یک قاضی در دادگاه لاتون منطقه تالویندر بوتار، پس از شنیدن ادعاهایی مبنی بر تغییر خط ایمنی بدلکاری در طول فیلمبرداری، اعلام کرد که بدلکار خوش شانسی بوده که زنده مانده است. او تاکید کرد که خط ایمنی بین برداشت‌ها بررسی نشده بود و انتقاد کرد که تصمیم برای تغییر بدلکار در آخرین لحظه رد شده است. قاضی همچنین گفت: «باید تشک زیر بدلکار را تنظیم میکردید».

اداره بهداشت و ایمنی (HSE) این قانون شکنی را پیگیری کرد و جراحات واتس را تغییر دهنده زندگی خواند و گفت: «در بدلکاری، هدف سقوط نیست، بلکه کاهش خطر آسیب است.»

شرکت “FF9 Pictures” روز جمعه در دادگاه به نقص‌های بهداشتی و ایمنی اعتراف کرد و جریمه را پذیرفت. بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که “واتس” در آثار مختلفی بدل کاری کرده است، این آثار شامل سریال “بازی تاج و تخت”، “جانی انگلیش دوباره ضربه می‌زند”، “جنگ ستارگان: آخرین جدای” و “کینگزمن: دایره طلایی” هستند.

فیلم “سریع و خشن 9” با بازی وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز، جان سینا، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، هلن میرن، کرت راسل و شارلیز ترون با بودجه‌ای بالغ بر 200 میلیون دلار تولید شد و تاکنون در سال 2021 در جهان 726 میلیون دلار فروش داشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *