فیلمبرداری فصل 4 سریال True Detective به اتمام رسید

فیلمبرداری فصل چهارم سریال True Detective به پابان رسیده است، این فصل نشان دهنده یک پایان خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده که منتظریم نتیجه آن را ببینیم.

عیسی لوپز، نویسنده و کارگردان سریال «True Detective»، اخیراً در توییتر اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فصل چهارم این سریال با عنوان «True Detective: Night Country» به پایان رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اتمام فیلمبرداری فصل چهارم سریال True Detective

عیسی لوپز، نویسنده و کارگردان سریال «True Detective»، همچنین گفت که آهنگ‌های این سریال در استودیویی که دیوید بویی، خواننده و بازیگر فقید آلبوم‌های «Hunky Dory» و «The Rise & Fall of Ziggy Stardust» و تک‌آهنگ نمادین «Space Oddity» را ضبط کرده است، تنظیم شده‌اند. او این حرکت را یک اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیز دانسته و از همه دست اندرکاران تشکر کرده است.

لوپز، شوق و ذوق خود را نسبت به کار روی این سریال جنایی محبوب بیان کرده و آن را بهترین و زیباترین تجربه‌ای توصیف نمود که در دوران فیلمسازی خود داشت. وی در گفتگوهای قبلی نیز به عنوان نویسنده فیلمنامه‌هایی مانند «Todo Mal»، »Valentina’s Wedding» و «Tigers Are Not Afraid» شناخته شد. علاوه بر این، لوپز از همه کسانی که در این پروژه سهم داشتند، اینوئیت‌ها (اسکیموها) و شبکه HBO نیز تشکر کرده است.

سریال True Detective

سریال «True Detective» یک سریال آنتولوژی است که داستان‌های مرتبط در هر فصل خود را دنبال می‌کند. فصل چهارم این سریال در آلاسکا روایت می‌شود و بازیگرانی مانند جودی فاستر، کالی ریس، فیونا شا، کریستوفر اکلستون، جان هاکس، فین بِنِت و آنا لمب در آن حضور دارند.

تریلر فصل جدید «True Detective» نشان می‌دهد که نور خورشید کم در آلاسکا نقش مهمی در ایجاد حالت تاریک و مرموز داستان دارد. فیلمبرداری این فصل در کشور ایسلند انجام شده و مناظر یخ‌زده وسیع احساس ناراحتی، انزوا و خطری که در داستان نهفته است، را تداعی می‌کند. داستان فصل جدید درباره دو کارآگاه بوده که سعی در حل یک جنایت وحشتناک در آلاسکا دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *