تایکا وایتیتی: به خاطر پول پیشنهاد مارول را قبول کردم

اظهارات تایکا وایتیتی درباره فیلم Thor بسیار شوکه کننده بود. وایتیتی در این باره گفته است “من به خاطر پول فیلم «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) و «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) را ساخته‌ام”.

حرف های شوکه کننده تایکا وایتیتی در مورد فیلم Thor بسیار عجیب بود. وایتیتی کارگردان نیوزیلندی فیلم‌های “ثور: رگناروک” و “ثور: عشق و تند”، در مصاحبه با پادکست “اسمارتلس” اعلام کرد که اصلاً علاقه‌ای به این شخصیت نداشته و در واقع فقط به خاطر پول پیشنهاد مارول را قبول کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارات تایکا وایتیتی درباره فیلم Thor

وایتیتی می‌گوید:

«در واقع هیچ علاقه‌ای به ساختن این فیلم‌ها نداشتم. به عنوان یک فیلمساز و نویسنده حرفه‌ای، این در برنامه کاری من نبود. اما در آن زمان مشکلات مالی داشتم و تازه فرزند دومم به دنیا آمده بود. بنابراین فکر کردم این یک فرصت خوب برای تأمین نیازهای بچه‌ها است.»

اظهارت تایکا وایتیتی درباره فیلم Thor

وایتیتی در این باره گفته بود:

«به نظر من، چندگانه ثور به هیچ جایی نمی‌رسید. همچنین عوامل مارول با من تماس گرفت چون در یک وضعیت نابسامان قرار گرفته بودند. به طور کلی، من فکر کردم خب، اونا به من زنگ زدن، پس شاید آخرش همه چیز بهم ریخته و بی نظم خواهد بود.»

وایتیتی در حال حاضر کارگردان فیلم کمدی ورزشی به نام “گل پیروزی‌بخش” است و همچنین می‌خواهد فیلمی در دنیای “جنگ ستارگان” بسازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارت تایکا وایتیتی درباره فیلم Thor چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *