فیلم The Marvels در باکس آفیس جهانی با شکست مواجه شد

فیلم The Marvels یک اثر ابرقهرمانی است که زمینه‌سازی برای همکاری سه شخصیت کاملاً متفاوت خواهد بود. اثر جدید کمپانی مارول با واکنش منفی تماشاگران رو به رو شد.

در طول این هفته، مشکلاتd برای فیلم The Marvels در باکس آفیس جهانی ادامه یافت اعلام شد که دستیابی آن به درآمد 200 میلیون دلار در سراسر جهان با مشکل مواجه خواهد شد. این فیلم، جدیدترین قسمت از دنیای سینمایی مارول است قرار بود که پاسخی بر مخاطبان دنیای سینمای ابرقهرمانی باشد؛ اما متأسفانه شکست باکس آفیس آن نشان داد که مخاطبان فیلم‌های ابرقهرمانی نیز از دیدن آثار ضعیف خسته شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شکست فیلم The Marvels در باکس آفیس جهانی

به طور کلی، فیلم The Marvels در پایان سومین هفته اکران خود، حدود 187.1 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. از این مقدار، 76.9 میلیون دلار از باکس آفیس داخلی و 110.2 میلیون دلار از بازارهای بین‌المللی تامین شده بود. در بازارهای بین‌المللی، در سومین هفته خود، فیلم با کاهش 60 درصدی، 7.9 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

شکست فیلم The Marvels

فیلم The Marvels همچنان در جایگاه سهمیه برتر در کره و برزیل قرار دارد؛ اما نکته قابل توجه این است که سینماهای مهمی مانند سینمای فرانسه، آلمان و برزیل، بازایابی منفی را از خودشان نشان داده‌اند. در بازار داخلی آمریکا، فیلم در رده ششم هفته قرار گرفت و در سومین هفته خود، 6.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

در هر صورت، هیچ‌کدام از این موارد تغییری در وضعیت کلی این فیلم ایجاد نخواهند کرد و این فیلم عملاً با شکست خورده است. همچنین این احتمال وجود دارد که این فیلم حتی توانایی کسب حداقل 100 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی را نداشته باشد.

فیلم ابرقهرمانی The Marvels داستان همکاری سه قهرمان از دنیای سینمایی مارول را روایت خواهد کرد. کارول دانورز، با نام مستعار کاپیتان مارول، هویت خود را از کری ظالم پس گرفته و حالا به دنبال انتقام است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش ضعیف فیلم The Marvels چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “فیلم The Marvels در باکس آفیس جهانی با شکست مواجه شد

  1. سلام.
    حیف اینترنتی که واسه دانلودش سوزوندم.
    بیخود ترین فیلم مارولی بود که دیدم. داستان بیخود. بازیگران ضعیف. قابلیت ها و قدرت های مسخره.
    اگر به کسی برنمیخوره یه فیلم فمینیستی ضعیف ، خاله زنکی.
    بحث نژاد پرستی نیست اما جدیدا تو هالیوود مد شده که بازیگران رنگین پوست رو شخصیت اصلی قرار میدن و گند میزنن به فیلم و نوستالژیک و همه چی مثله The Little Mermaid 2023 ، بنظرم این نوعی نژادپرستی معکوس واسه مسخره کردنه نه ارزش گذاری !
    فکر میکردم بالیوود از هالیوود تقلید میکنه اما انگار برعکس شده !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *