اولین دادگاه جاناتان میجرز بدون هیئت منصفه برگزار شد

اولین دادگاه جاناتان میجرز متهم به خشونت خانگی برگزار شد. محاکمه این بازیگر آمریکایی، بدون تشکیل هیأت منصفه به پایان رسید.

با توجه به اینکه محاکمه جاناتان میجرز در روز اول به پایان رسید، هنوز هیأت منصفه تشکیل نشده و تصمیمی درباره شواهد گرفته نشد؛ اطلاعات دقیق‌تر درباره جزئیات این پرونده هنوز در دسترس نیستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برگزار شدن دادگاه جاناتان میجرز بدون هیئت منصفه

تیم دفاع و دادستان‌ها تا روز پنجشنبه مشخص نخواهند شد و معلوم نیست کدامیک از این 40 نفر نامزد برای تشکیل هیأت منصفه انتخاب شده‌اند. پس از انتخاب، هیأت منصفه شامل شش عضو و حداقل یک نفر جانشین است و شواهد مربوط به اتهامات جنایی سبک تجاوز و آزار و اذیت جاناتان میجرز علیه دوست دختر سابقش در نیویورک سیتی در اوایل ماه مارس را بررسی خواهند کرد. با اصرار بر بی‌گناهی خود، میجورز ممکن است تا یک سال زندانی شود.

دادگاه جاناتان میجرز

در پایان روز اول دادگاه نیویورک، روز چهارشنبه، جاناتان میجرز از در کناری دادگاه خارج شد. او در طول راه هیچ حرفی به رسانه‌ها نزد.

پس از یک جلسه استماع غیرعلنی امروز نزدیک به یک ساعت بحث درباره شواهد بالقوه «تعصب‌آمیز و تحریک‌آمیز» که هنوز مهر و موم نشده‌اند، به طول انجامید، قاضی مایکل گافی به تماشاگران اجازه داد تا پایان روز به دادگاه منهتن بازگردند. قاضی به حاضران گفت که او صبح پنجشنبه در مورد درخواست تیم دفاع برای حذف کامل مدارک از پرونده محاکمه تصمیم خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دادگاه جاناتان میجرز و متهم شدن به این جرم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *