تیموتی اولیفانت به سریال بیگانه پیوست

تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه به ایفای نقش می‌پردازد. «اولیفانت» پیش از این تجربه کار در شبکه FX را در سریال‌های Justified و Fargo را داشته‌ است.

خبر پیوستن تیموتی اولیفانت به سریال بیگانه ، صبح امروز منتشر شد. پیش از این اعلام شده بود که «سیدنی چندلر» در نقش اصلی سریال «بیگانه» به ایفای نقش خواهد پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جضور تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه

علاوه بر «تیموتی اولیفانت»، بازیگران دیگری مانند «الکس لاتر» در نقش یک سرباز به نام «سی‌جی»، «ساموئل بلنکین» در نقش یک مدیر عامل، «اسی دیویس» در نقش «دیم سیلویا»، «آدراش گوراف» در نقش «اسلایتلی» و «کیت یانگ» در نقش «توتلس» حضور خواهند داشت.

تولید سریال بیگانه تحت مدیریت «ریدلی اسکات» از تاریخ 19 ژوئیه بدون حضور بازیگرانی که در حال اعتصاب بودند در تایلند شروع شد. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این سریال تلویزیونی در اوایل سال 2024 ادامه یابد. این سریال برای نخستین بار یک داستان را که روی کره‌زمین رخ می‌دهد را روایت می‌کند. این سریال، به روزهای پیش از سفر شخصیت ریپلی با بازی «سیگورنی ویور» به فضا برمی‌گردد.

تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه

«نوآه هالی» کارگردان سریال بیگانه، دو سال پیش در مصاحبه با مجله «ونیتی فر» گفته بود:

داستان در مورد شخصیت «ریپلی» نیست. او یکی از بهترین شخصیت‌های سینمایی تاریخ به‌شمار می‌رود و به نظر من داستان او به طور کامل روایت شده و من نمی‌خواهم آن را خراب کنم. داستان سریال در زمین اتفاق می‌افتد. داستان‌های بیگانه همیشه در فضاهای بسته رخ داده‌اند… گیر افتاده در یک زندان، گیر افتاده در یک سفینه فضایی. فکر کردم جالب خواهد بود اگر کمی فضا را بازتر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه چیست؟ آیا این سریال موفق خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *