کوین فایگی پایان فصل دوم سریال لوکی را تغییر داد

به گفته ناتالی هولت، آهنگساز سریال لوکی، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، یک عنصر کلیدی را از فصل دوم سریال لوکی حذف کرد و آن را تغییر داد.

در طول حماسه چندجهانی، رئیس مارول چندین پیشنهاد برای پروژه‌های قبلی فاز 4 و فاز 5 ارائه کرد. سم ریمی، کارگردان فیلم «Doctor Strange in the Multiverse» فاش کرد که فایگی می‌خواست اولین برخورد بین استرنج و موردو در زمین 838 را حذف کند، زیرا احساس می‌کرد کمی ناخوشایند بود، اما فیلمساز نپذیرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کوین فایگی پایان فصل دوم سریال لوکی را تغییر داد

در ژوئن 2023، علی سلیم، کارگردان سریال «تهاجم مخفی» گفت که ایده‌هایی برای سریال وجود دارد که «فایگی» آن‌ها از بین برد؛ زیرا او نقشه‌ای دارد که باید به سرانجام برسد. عادل ال آربی، کارگردان سریال «خانم مارول» در جولای 2022 اشاره کرد که فایگی درخواستی برای افشای حضور جهش یافته‌ها در سریال دارد و به او گفت:

فقط صحنه را فیلمبرداری کنید، موضوع مردان ایکس را قرار دهید و تمام.

در مصاحبه‌ای با مارول اینترتینمنت، ناتالی هولت، آهنگساز فصل دوم سریال Loki ، در مورد تغییری که کوین فایگی در آخرین لحظات سریال در نزدیکی پایان پس از تولید ایجاد کرد، صحبت‌هایی داشت.

فصل دوم سریال لوکی

در پایان فصل دوم، موبیوس و سیلوی مقابل خانه‌ای در حومه شهر هستند که متعلق به یکی از واریانت‌های موبیوس است. همانطور که سیلوی دور می‌شود و دوربین روی موبیوس می‌ماند و به آینده‌اش فکر می‌کند، آهنگی شروع به پخش می‌کند. این موسیقی از طریق آخرین شات لوکی که از خطوط زمانی امن خود محافظت می‌کند اوج می‌گیرد و در تیتراژ به پخش ادامه می‌دهد.

برنامه اولیه هولت این بود که این آهنگ با متن همراه شود. هولت توضیح داد که چگونه با یک ترانه سرا برای ساختن کلمات برای آهنگ پایانی حماسی کار کرده است:

من می‌خواستم آهنگی بنویسم. من در استودیو با یک ترانه‌سرا کار می‌کردم و سعی داشتم آهنگی با تم «Loki» ارائه کنم. با پایان یافتن سریال، فایگی برنامه‌هایی را برای پایان عاطفی لوکی تغییر داد. کوین فایگی فقط گفت، من دوست ندارم شعر اینجا داشته باشم. احساس می‌کنم اضافی است. چیزی که باقی می‌ماند این آهنگ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال لوکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Direct


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *