مایکل والدرون برای نویسندگی فیلم Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شد

مایکل والدرون فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده محبوب و مشهور آمریکایی که او را از آثاری همچون ریک و مورتی، لوکی و دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی می‌شناسند، برای فیلم Avengers: The Kang Dynasty به عنوان نویسنده انتخاب شد.

مایکل والدرون به عنوان نویسنده فیلم انتقام جویان: سلسله کنگ از سری فیلم‌های استودیو مارول انتخاب شد. والدرون قبلاً برای نوشتن فیلم «انتقام جویان : جنگ‌های مخفی» (Avengers: Secret Wars) انتخاب شده بود که به عنوان فیلمی پس از «انتقام جویان : سلسله کنگ» (Avengers : The Kang Dynasty) به نمایش در خواهد آمد و اکنون او فیلمنامه هر دو فیلم را خواهد نوشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مایکل والدرون نویسنده فیلم Avengers: The Kang Dynasty شد

والدرون به یکی از ذهن‌های خلاق و قابل اعتماد مارول تبدیل شد. او قبلاً سازنده و نویسنده فصل اول سریال «لوکی» (Loki) بوده و همچنین فیلم «دکتر استرنج در جهان چندگانه دیوانگی» (Doctor Strange in The Multiverse of Madness) را نوشته است؛ بنابراین استودیوی مارول در مورد انتخاب والدرون برای نوشتن هر دو فیلم منطقی خواهد بود. کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول، تولید این فیلم‌ها را بر عهده خواهد داشت.

مایکل والدرون نویسنده فیلم سلسله کنگ

آخرین خبرها نشان می‌دهد که دستین دانیل کرتون کارگردانی این فیلم را به عهده نخواهد داشت تا بتواند بر روی پروژه‌های دیگری مانند سریال تلویزیونی “مرد شگفت انگیز” (Wonder Man) تمرکز کند. فیلم سلسله کنگ در برنامه‌ریزی اکران سینمایی اولویت اول مارول نخواهد بود و تاریخ اکران آن 1 مه 2026 (11 اردیبهشت 1405) تعیین شده که به والدرون زمان کافی برای نوشتن فیلم را می‌دهد. این فیلم قبل از فیلم جنگ‌های مخفی که در تاریخ 7 مه 2027 (17 اردیبهشت 1406) اکران می‌شود، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نویسنده جدید فیلم Avengers: The Kang Dynasty چیست؟ آیا از طرفداران سینمای مارول هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *