تریلر جدید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شد

تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در کامیک کان برزیل 2023 منتشر شد. این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده و در سال آینده میلادی اکران می‌شود.

در این تریلر، ما شاهد کونگ هستیم که سعی دارد از میراث خود محافظت کند و گودزیلا نیز بسیار خشمگین به نظر می‌رسد. این فیلم ادامه‌ای برای فیلم اول است و داستان پس از جنگ آن‌ها با یکدیگر را روایت می‌کند. آن‌ها باید با یک دشمن مخوف و قدرتمند مقابله کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

تریلر نشان می‌دهد که یک تایتان جدید به نام »اسکار کینگ« ظاهر می‌شود. او قبلاً بر جزیره‌ای خاص سلطه داشته است، اما به دلیل حرص و طمع قدرت، به اعماق زمین رفت. گودزیلا موفق شد که او را در اعماق زمین به دام بیندازد، اما اسکار کینگ قصد دارد انتقام بگیرد و تاج و تخت خود را بسازد.

قهرمانان داستان، کونگ و گودزیلا، باید با اسکار کینگ مقابله کنند. فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید قرار است در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) در سینماها اکران شود.

«آدام وینگارد» در مصاحبهhd با «IGN» گفت:

«بخش‌های زیادی از این فیلم گرافیک رایانه‌ای انیمیشن خواهد بود؛ بخش‌های زیادی از آن کاملاً تخیلی است. سکانس‌هایی را داریم که حدود هشت دقیقه طول می‌کشد و در آن‌ها هیولاها حضور دارند؛ بنابراین این فیلم به هیولاها این امکان را می‌دهد تا روایت بصری و غیرکلامی خودشان را داشته باشند.»

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *