کریستوفر نولان پروژه جدیدی را آغاز کرده است

پس از موفقیت بزرگ فیلم Oppenheimer، کارگردان بزرگ سینمای هالیوود کریستوفر نولان ، قصد دارد پروژه جدید خود را هر چه سریع‌تر آغاز کند.

موفقیت شگفت‌انگیز فیلم Oppenheimer باعث شده تا طرفداران «کریستوفر نولان» و علاقه‌مندان به سینما، بسیار مشتاق پروژه سینمایی جدید وی شوند. در هفته‌های گذشته، «نولان» در مصاحبه‌های خود، علاقه‌اش را به حضور در ژانر ترسناک بیان کرده و گفته بود که دوست دارد تا تجربه‌های متفاوتی را به بینندگان ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پروژه جدید کریستوفر نولان آغاز شد

«کریستوفر نولان»، خالق تریلوژی شوالیه تاریکی، به‌عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان تاریخ سینما شناخته می‌شود. پس از سال‌ها حضور موثر در صنعت هالیوود، او با فیلم اوپنهایمر موفق شد در «جشنواره اسکار» سال 2024 درخشان ظاهر شده و جایزه بهترین فیلم سال را از آن خود کند.

این اثر همچنین در شاخه‌های دیگر نیز جوایزی ارزشمند را از جمله بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد. علاوه بر این، فیلم به موفقیت بزرگی در «باکس آفیس» دست یافت و فروشی بالغ بر 960 میلیون دلار را به ثبت رساند.

در این بین، شایعاتی متعدد درباره ساخت فیلم جدیدی از جیمز باند توسط «نولان» گسترش یافت. این شایعات به طور غیرمستقیم توسط وی رد شد.

به تازگی، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که «کریستوفر نولان» به ساخت پروژه بعدی خود پرداخته و به نگارش فیلم‌نامه آن مشغول شده است. هنوز نام و محتوای دقیق این پروژه سینمایی در حال حاضر ناشناخته است و بعید به نظر می‌رسد که جزئیاتی از آن به بیرون درز کند.

فیلم بعدی «کریستوفر نولان» بدون شک با انتظارات بسیاری همراه خواهد بود. باید صبر کنیم تا ببینیم او چگونه قصد دارد تا مخاطبان خود را شگفت‌زده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پروژه جدید «نولان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: imdb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *