تاریخ انتشار فیلم Back To Black مشخص شد

چندی پیش، «استودیوکانال» (Studiocanal) تصویری از فیلم Back To Black منتشر کرد که در آن تاریخ انتشار فیلم بیوگرافی «آمی واینهاوس» اعلام شد.

این تصویر، توقعات را از فیلم بیوگرافی آمی واینهاوس (Amy Winehouse) که Back To Black (بازگشت به تاریکی) نام دارد، بیشتر می‌کند. «استودیوکانال» Studiocanal با انتشار این پس از انتشار این تصویر، از تاریخ اکران این فیلم رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فیلم Back To Black مشخص شد

فیلم زندگینامه امی واینهاوس که توسط «سام تیلور جانسون» کارگردانی شده «ماریسا آبلا» در آن هنرنمایی کرده، در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) در سینماهای بریتانیا و لهستان در 18 آوریل 2024 (30 فروردین 1403) در کشورهای آلمان، هلند و استرالیا اکران خواهد شد.

فیلم Back To Black

 

استودیوی «Focus Features»، به زودی تاریخ انتشار این فیلم را در ایالات متحده اعلام خواهد کرد. نشریه «Logline» درباره فیلم بک تو بلک گفت:

این فیلم بر توانایی استثنایی، خلاقیت و صداقت غیرمعمول «آمی واینهاوس» تمرکز خواهد کرد. تمام کارهای شگفت‌انگیز او را می‌توان در این فیلم دید.

«ماریسا آبلا»، بازیگر نقش «امی واینهاوس» در این فیلم که در سریال Industry شبکه BBC و HBO به شهرت رسید، در کنار «جک اوکانل»، «ادی مارسان» و «لزلی منویل» نامزد جایزه گلدن گلوب و اسکار، در Back To Black نقش آفرینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی امی واینهاوس و خوانندگی او چیست؟ آیا این هنرمند را می‌شناسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *