تریلر انیمیشن سریالی Carol & The End of The World منتشر شد

نتفلیکس صداپیشگان سری جدید انیمیشنی «کارول و پایان دنیا» را معرفی کرد و اخیراً تریلر انیمیشن Carol & The End of The World منتشر شد.

بازیگران مهمان شامل «استیون کولبرت»، «آلیسون بری»، «لوور برتن»، «بارکهاد عبدی»، «دنی پودی»، «گیلیان جیکوبز»، «کرتوود اسمیت»، «لوری متکالف» و «تیم هایدکر» است. انیمیشن کارول و پایان دنیا در زمانی رخ می‌دهد که انقراض به دلیل سیاره‌ای مرموزی که به سمت زمین حرکت می‌کند، نزدیک است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن Carol & The End of The World

در حالی که بیشتر مردم احساس آزادی برای دنبال کردن رویاهای بزرگ خود را دارند، کارول، یک زن ساکت و همیشه ناراحت، تنها می‌ایستد و در میان جمعیت معتاد به لذت، گمشده است. «مارتا کلی» نقش کارول را ایفا می‌کند. اعضای دیگر این بازیگران شامل «مایکل چرنوس»، «بریجت اورت»، «بث گرانت»، «لارنس پرسمن»، «کیمبرلی هبرت گرگوری»، «مل رودریگز» و «دلبرت هانت» می‌شوند.

در تریلر، کارول در تلویزیون خود به شبکه‌های خبری مختلف سر می‌زند که هرکدام درباره نزدیک شدن پایان دنیا صحبت می‌کنند. در حالی که مردم در سراسر جهان آزادی را که پایان دنیا به آنها می‌دهد جشن می‌گیرند، کارول می‌گوید: “واقعاً نمی‌دانم چه می‌خواهم. همه‌ی این افراد برنامه‌های بزرگی دارند و من…”. این سریال توسط «دن گوترمن»، نویسنده «کامیونیتی» و «ریک و مورتی»، همراه با دونیک کری به عنوان مجری انتفلیکس ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Carol & The End of The World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *