فیلتر شدن سایت‌های ایرانی به دلیل بازنشر موزیک ویدیوی جدید ساسی

با توجه به اطلاعاتی که از منابع معتبر ایرانی به دست آمده، برخی از سایت‌ها به دلیل بازنشر موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن ، با عنوان «برادران لیلا»  فیلتر شدند.

موزیک ویدیوی ساسی مانکن چند شب پیش منتشر شد و جنجال‌های گسترده‌ای را به همراه داشت. برخی از وبسایت‌های ایرانی، پس از اینکه این موزیک ویدئو را منتشر کردند فیلتر شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلتر سایت‌های ایرانی به دلیل بازنشر موزیک ویدیوی جدید ساسی

برخی از این سایت‌های ایرانی، پیش از اینکه فیلتر شوند، بخش‌های کوتاه و تقطیع شده‌ای از آهنگ برادران لیلا را منتشر کرده بودند و بسیاری از آن‌ها نیز به انتقاد از محتوای غیراخلاقی این ویدئو پرداختند.

برخی از این سایت‌ها مانند «شمانیوز»، «برترین‌ها»، «عرشه‌آنلاین» و «خبر گردون»، از جمله سایت‌هایی هستند که فیلتر و از دسترس مخاطبان خارج شده‌اند. چند روزی است که موزیک ویدیوی برادران لیلا ، به دلیل داشتن محتوایی نامناسب و همچنین هدف‌گیری به کودکان و نوجوانان، با انتقادات فراوانی از سوی عموم مردم، رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

بخشی از این موزیک ویدئ, که شامل محتوایی نامناسب و غیراخلاقی است، با الهام از برنامه عمو قناد که سال‌ها به عنوان یک مهمان ویژه در خانه‌های کودکان ایرانی حضور داشت، ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی موزیک ویدیوی جدید برادران لیلا از ساسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *