تریلر رسمی فیلم Leave the World Behind منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

سرویس استریم نتفلیکس، چندی پیش از تریلر رسمی فیلم Leave the World Behind رونمایی کرد. در ادامه این نوشتار، تریلر رسمی این فیلم را خواهیم دید.

در این فیلم درام روانشناختی، «ماهرشالا علی» (Mahershala Ali)، «جولیا رابرتز» (Julia Roberts) و «ایتان هاوک» (Ethan Hawke) به هنرنمایی پرداخته‌اند. فیلم «Leave the World Behind»، یک فیلم هیجان‌انگیز و روانشناختی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سم اسماعیل»، سازنده سریال «Mr. Robot» (آقای روبات) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Leave the World Behind منتشر شد

فیلم «Leave The World Behind» که یکی از مهم‌ترین فیلم‌های پاییز 2023 نتفلیکس است، یک داستان جنایی و روانشناختی با اقتباس از رمانی به همین نام را به نمایش می‌گذارد. در این فیلم، «جولیا رابرتز» و «ایتان هاوک»، نقش‌های آماندا و کلی، نقش‌های اصلی فیلم را ایفا می‌کنند.

تریلر فیلم دنیا را پشت سر بگذار نشان می‌دهد که تعطیلات یک خانواده در لانگ آیلند، توسط دو غریبه به خطر می‌افتد. آن غریبه‌ها، اخباری مرموز را به آن دو خانواده اطلاع می‌دهند. با نزدیک‌تر شدن یک تهدید، هر دو خانواده مجبور می‌شوند تصمیمات مهمی بگیرند و سعی دارند تا از این تعطیلات، جان سالم به در ببرند. در حالی که موقعیت آن‌ها در حال فروپاشی است، هر دو خانواده تلاش دارند تا بهترین راه حل را پیدا کنند.

در  ژوئیه سال 2020، نتفلیکس حق پخش رسمی فیلم «Leave the World Behind» را در یک مزایده برنده شد. پس از اعلام رسمی حق پخش از سمت نتفلیکس، «سم اسماعیل» وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت.

فیلم «Leave the World Behind»، اولین نمایش جهانی خود را در مراسم «AFI Fest» در تاریخ 25 اکتبر 2023 (3 آبان 1402) داشت و پس از آن در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402) توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

در ابتدا، جولیا رابرتز و دنزل واشنگتن برای بازی در این فیلم حضور پیدا کردند. در سپتامبر 2021، ماهرشالا علی به عنوان بازیگر در این فیلم انتخاب، و جایگزین دنزل واشنگتن شد. ایتان هاوک و مایا هرولد نیز در ژانویه 2022 به فیلم پیوستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *