جنیفر لوپز در فیلم موزیکال Kiss Of The Spider Woman بازی خواهد کرد

جنیفر لوپز در نسخه سینمایی موزیکال «بوسه زن عنکبوتی» بازی خواهد کرد. این اثر موزیکال، در بهار سال آینده فیلمبرداری خواهد شد.

به گفته برخی از کارشناسان، لوپز بهترین انتخاب برای این نقش خواهد بود؛ زیرا او نه تنها یک خواننده با آثار پرفروش است، بلکه برنده نامزدی امی و دوبار نامزد جایزه گلدن گلوب بوده و همچنین توانایی بسیار شگفت انگیزی در خوانندگی و رقصیدن دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نقش آفرینی جنیفر لوپز در فیلم موزیکال Kiss Of The Spider Woman

فیلم موزیکال Kiss Of The Spider Woman توسط بیل کاندون، کارگردان “Dreamgirls” و “Beauty and the Beast” ساخته خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن توسط بری جوزفسون انجام می‌شود. همچنین تهیه‌کننده اجرایی این فیلم برعهده لوپز، الین گلداسمیت توماس و بنی مدینا است.

فیلم بوسه زن عنکبوتی ، بر اساس فیلم برنده جایزه اسکار سال 1985 به کارگردانی «هکتور بابنکو» ساخته شده و «سونیا براگا» در نقش زن عنکبوتی و «راؤل خولیا» و «ویلیام هورت» در آن به ایفای نقش پرداخته بودند. این فیلم بر اساس رمان نویسنده آرژانتینی «مانوئل پویگ» ساخته می‎‌شود. داستان فیلم Kiss Of The Spider Woman درباره یک مرد همجنسگرا و یک زندانی سیاسی است که به عنوان هم‌زندانی در یک سلول قرار می‌گیرند. این مرد، در طول فیلم، سرگذشت زندگی خود را روایت می‌کند.

فیلم موزیکال بوسه زن عنکبوتی، توسط «هارولد پرینس» کارگردانی شد و در سال 1993 جایزه تونی بهترین فیلم موزیکال را دریافت کرد. این اثر همچنین در دسته‌بندی بهترین کتاب موزیکال، موسیقی اصلی، بازیگر نقش اول در یک موزیکال (برنت کارور)، بازیگر نقش اول زن (ریورا) و بازیگر نقش فرعی در یک موزیکال (آنتونی کریولو)، همچنین بهترین طراحی لباس را نیز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش آفرینی جنیفر لوپز در فیلم Kiss Of The Spider Woman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *