تریلر سریال کره‌ای Gyeongseong Creature منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس» شب گذشته با انتشار تریلر سریال Gyeongseong Creature ، از جدیدترین مجموعه کی-درامای خود رونمایی کرد.

«نتفلیکس» با انتشار تریلر Gyeongseong Creature اعلام کرد که طرفداران ژانر کی-دراما، می‌توانند منتظر یک سریال جذاب برای پایان سال 2023 باشند. این سریال، با بازی «پارک سئو جون» و «هان سو هی» به عنوان یکی از موردانتظارترین سریال‌های کره‌ای 2023 به‌شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال کره‌ای Gyeongseong Creature منتشر شد

این سریال درام، در دو بخش منتشر خواهد شد که اولین بخش آن در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) و بخش دوم در تاریخ 5 ژانویه 2024 (15 دی 1402) پخش خواهد شد. تریلر سریال موجود گیونگ سونگ نشان می‌دهد که دو شخصیت اصلی سریال، در یک بیمارستان مخروبه با موجودات مرموز مبارزه می‌کنند.

این سریال، پیش از پخش فصل اول خود، توسط سرویس استریم «نتفلیکس» برای فصل دوم تمدید شد و طرفداران با خیال راحت می‌توانند به تماشای فصل ابتدایی بپردازند. تریلر تازه منتشر شده این سریال، نشان می‌دهد که موضوع این مجموعه، یک درگیری عجیب برای بقا است.  بدون شک، رازهای زیادی در بیمارستان نهفته است و دو شخصیت اصلی باید با کمک همدیگر آن‌ها را پیدا کنند. از بازیگران این سریال، می‌توان به «پارک سئو جون»، «هان سو هی»، «سو هیون»، «جو هان چول» و «وی هاجون» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Gyeongseong Creature چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *