شان گان نقش یک شرور در دنیای دی‌سی جیمز گان را بازی خواهد کرد

طبق اعلام رسمی رسانه IGN، شان گان قراردادی با دنیای سینمایی دی‌سی «جیمز گان» خواهد بست و نقش «مکسول لرد» (Maxwell Lord) را بازی خواهد کرد.

پس از اینکه «پیتر سافران» و «جیمز گان» سکان هدایت سینمای DC را بر عهده گرفتند، تعداد زیادی بازیگر از نقش‌های خود کنار رفته و برخی جایگزین شدند. صبح امروز نشریه‌های IGN و Deadline اعلام کردند که بازیگر «کارگلین» در دنیای سینمایی مارول (MCU)، به دنیای سینمایی جذاب «سافران» و «گان» پیوسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شان گان نقش یک شرور در دنیای دی‌سی جیمز گان را بازی خواهد کرد

این اعلامیه، در Deadline و IGN رونمایی شد و پس از آن گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه آیا این بازیگر در فیلم Superman: Legacy حضور خواهد داشت یا خیر، منتشر شد. این نشریه نوشت:

این کاراکتر، در پس‌زمینه Legacy ارجاع خواهد شد؛ اما هنوز چیز دیگری از او و توسعه دنیای دی سی وجود ندارد.

شان گان

فیلم سینمایی Superman: Legacy که در دنیای جیمز گان در دی سی رخ می‌دهد، سال 2025 منتشر خواهد شد و باید دید که اطلاعات بیشتر در مورد این بازیگر و دیگر بازیگران چه زمانی به انتشار خواهند رسید.

طبق شایعاتی که منتشر شده، او نقش «مکسول لرد» (Maxwell Lord) را که پیش از این «پدرو پاسکال» در فیلم Wonder Woman 1984 2020 بازی کرده بود را بر عهده خواهد گرفت. اولین حضور این شخصیت در دنیای دی سی، به مجموعه کتاب‌های مصور لیگ عدالت (شماره 1) بازمی‌گردد که در سال 1987، توسط «کیت گیفن»، «جی ام دی متیس» و «کوین مگوایر» ساخته شده بود.

او به عنوان یک شخصیت شرور و کارآمد شناخته می‌شود. «مکسول لرد» در اصل یک کارآفرین و سرمایه‌گذار است که در داستان‌های Justice League و Wonder Woman وارد می‌شود. او توانایی خاصی به نام نفوذ ذهنی دارد که او را قادر می‌سازد تا به ذهن افراد دستوراتی بدهد و آن‌ها را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ایفای نقش شان گان به عنوان شخصیت مکسول لرد در دنیای دی سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *