تصویر رسمی از ددپول و داگپول در فیلم Deadpool 3 منتشر شد

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از فیلم Deadpool 3 مشاهده می‌شود که ددپول و داگپول در کنار یکدیگر حضور دارند. چندی پیش تایید شد که داگپول در فیلم حضور دارد.

این فیلم به عنوان یکی از پروژه‌های برتر و مورد انتظار در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و توسط «شان لوی» کارگردانی می‌شود. فیلم ددپول 3 از ایده جهان‌های موازی استفاده می‌کند و ولورین (نقشی که توسط هیو جکمن ایفا می‌شود) را به دنیای سینمایی مارول می‌آورد. همچنین، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های دیگری از فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی فاکس نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ددپول و داگپول در فیلم Deadpool 3

یکی از شخصیت‌های جالب و دوست‌داشتنی این فیلم، داگپول نام دارد. او نسخه‌ای متفاوت از وید ویلسون است که در دنیای 103173 زندگی می‌کند. به طور مشابهی با ددپول، وید نیز از طریق آزمایش‌های عجیب و غریب به دارای قدرت‌های فرابشری تبدیل شده است و بعداً به عضوی از گروهی می‌پیوندد که شامل نسخه‌های مختلف ددپول می‌شود. احتمالاً در فیلم «Deadpool 3»، اشاره‌هایی به این گروه را خواهیم دید.

فیلم Deadpool 3

علاوه بر این، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری Deadpool 3 منتشر شده است که حضور شخصیت‌های قدیمی از فیلم‌های مردان ایکس را تایید می‌کند. این فیلم در حال حاضر در مراحل تولید قرار دارد و انتظار می‌رود در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد 1403) به روی پرده سینماها برود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور داگپول در فیلم Deadpool 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *