«مورنا باکارین» حضور خودش را در Deadpool 3 تأیید کرد

«مورنا باکارین» (Morena Baccarin)، بازیگری که نقش معشوقه «وید ویلسون» در فیلم‌های قبلی «ددپول» را بازی کرده بود، حضور خود را در فیلم Deadpool 3 تأیید کرد.

یکی از شخصیت‌های کلیدی و مهم در مجموعه فیلم‌های ددپول، شخصیت «ونسا کارلایل» است که «مورنا باکارین» نقش آن را ایفا می‌کند. در کمیک‌های مارول، «ونسا کارلایل» به عنوان یک شخصیت جهش‌یافته با قدرت‌های فراتر از انسانی حضور می‌یابد و در گروه‌هایی مانند اکس فورس و جهش‌یافته‌های جدید حضور دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«مورنا باکارین» حضور خودش را در Deadpool 3 تأیید کرد

در مجموعه فیلم‌های ددپول، قدرت‌های فرا انسانی «ونسا کارلایل» به تصویر کشیده نمی‌شود و او تنها به عنوان معشوقه «وید ویلسون» در داستان حاضر است. در فیلم ددپول 2، «ونسا کارلایل» کشته می‌شود؛ اما در صحنه‌ای پس از تیتراژی که به نمایش در می‌آید، به بازگشت او در ددپول 3 اشاره دارد.

خوشبختانه، «مورنا باکارین» در یک طی یک مصاحبه اعلام کرد که شخصیت «ونسا کارلایل» در سومین فیلم ددپول حضور خواهد داشت و تجربه‌ای جدید و متفاوت از این شخصیت را به مخاطبان ارائه خواهد داد.

فیلم Deadpool 3

«ونسا کارلایل»، در دنیای کمیک با نام «کاپی‌کت» یا «تقلیدگر» شناخته می‌شود. این شخصیت قادر است ظاهر و قدرت‌های دیگر جهش‌یافته‌ها را تقلید کند. با توجه به اظهارات «مورنا باکارین»، می‌توان حدس زد که «وید ویلسون» در فیلم ددپول سه ، با نسخه‌ای متفاوت از «ونسا کارلایل» روبرو خواهد شد که قدرت‌های فراتر از انسانی دارد. این فیلم قرار است در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (2 تیر 1402) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت «مورنا باکارین» در ددپول 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *