فیلم Godzilla Minus One به فروش فوق العاده خود در باکس آفیس ادامه می‌دهد

فیلم Godzilla Minus One ، سی و هفتمین فیلم مجموعه «گودزیلا»، اکنون به عنوان بزرگ‌ترین فیلم در باکس آفیس داخلی شناخته می‌شود.

فیلم گودزیلا منهای یک ، بزرگترین و اولین نمایش داخلی برای یک فیلم لایو اکشن ژاپنی و دومین فیلم لایو اکشن خارجی است. به گفته IMDB’s Box Office ،Mojo بسیاری از علاقه‌مندان سینما گفته‌اند که این فیلم در روز جمعه به رتبه دوم در باکس آفیس رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Godzilla Minus One رکورد شکنی کرد

Godzilla Minus One به موفقیت عظیم خود ادامه می‌دهد؛ زیرا اکران اولیه فیلم با استقبال زیاد طرفداران و منتقدان از انتظارات فراتر رفت و در نهایت به 2600 سالن دیگر در سراسر آمریکا گسترش یافت و مبلغ قابل توجهی به دست آورد. این فیلم در حال حاضر بیش از 34 میلیون دلار فروش داخلی داشته است و باکس آفیس جهانی را به بیش از 57 میلیون دلار رسانده است.

میگل سانتوس 46 ساله، تکنسینی از جرسی سیتی که این فیلم را تماشا کرده است، می‌گوید:

واقعاً ارزشش را دارد. حدس می‌زدم که فیلم گودزیلا بسیار خوب ساخته شود، اکشن زیاد، دیالوگ‌های بسیار عالی، حتی اگر به ژاپنی بود، با زیرنویس؛ ولی به نظرم داستان خوبی داشت. دوست دارم ادامه این سری مجموعه گودزیلا را ببینم.

فلیکس رودریگز 17 ساله، دانش‌آموزی که در برونکس زندگی می‌کند، آن را در تئاتر AMC در خیابان 34 وست دیده و موافق است که تماشای آن ارزش داشت.

فیلم Godzilla Minus One

او می‌گوید:

واقعاً شگفت‌انگیز بود. آن را به عنوان یک فیلم بسیار خوب در نظر می‌گیرم؛ امتیاز 10 از 10 را به آن می‌دهم. فیلم علمی تخیلی ترسناکی است که در ژاپن پس از جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد.

فلیکس رودریگز در ادامه افزود:

آن‌ها از یک فرمت جدیدی برای ساختن این فیلم استفاده کردند که به طور معمول در فیلم‌های هیولایی نمی‌بینید، همچنین آن‌ها واقعاً شما را به شخصیت‌های فیلم متصل می‌کنند، به شما اجازه می‌دهند تا رشد و پیشرفت آن‌ها را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Godzilla Minus One چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: nypost


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *