پاسخ صداپیشه شخصیت «آرتور مورگان» به شکایت «جوکر فلوریدا»

پس از اینکه «لائورنس سالیوان» معروف به جوکر فلوریدا از استودیوی راکستار (Rockstar) درخواست غرامت 2 میلیون دلاری کرد، صداپیشه شخصیت «آرتور مورگان» با انتشار یک ویدئو در «تیک تاک» پاسخ او را داد.

«لائورنس سالیوان»، شب گذشته با انتشار یک ویدئو در صفحه عمومی اینستاگرام خود اعلام کرد که استودیوی راکستار از شخصیت او الهام گرفته تا یک شخصیت را در تریلر بازی GTA VI نشان بدهد. او حالا خواستار مذاکره با استودیوی Rockstar Games، برای دریافت غرامتی 2 میلیون دلاری است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پاسخ صداپیشه شخصیت «آرتور مورگان» به شکایت «جوکر فلوریدا»

او پس از این ادعاها، با واکنشی جنجالی از سوی صداپیشه «آرتور مورگان»، یعنی «راجر کلارک» مواجه شد. این بازیگر، با انتشار یک ویدئو در صفحه رسمی «تیک تاک» خود گفت:

ببین اون‌ها (راکستار) باهات حرف نمی‌زنن. اون‌ها وکیل دارند و تمام قوانین را زیر و رو کردند و می‌دانند که چه کارهایی را می‌توان و چه کارهایی را نمی‌توانند انجام دهند. من اگر به جای تو بودم، از اینکه من را در تریلر GTA 6 نشان دادند، خوشحال می‌شدم و به نفع خودم استفاده می‌کردم.

«لارنس سالیوان» که در سال 2017 به خاطر عکس‌هایش که اینترنت به دلیل رنگ پریده و صورت پوشیده از خالکوبی معروف شده بود، پس از تماشای خود در تریلر جی تی ای 6 ، دوباره در سر تیتر خبرها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این ادعاهای «جوکر فلوریدا» چیست؟ آیا او می‌تواند غرامت دریافت کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *