«جیمز گان» درباره بی‌ثباتی سینمای دی‌سی صحبت کرد

شب گذشته، مدیر عامل جدید شرکت DC، جیمز گان در حال گفتگو با طرفداران در شبکه اجتماعی «تردز» (Threads) بود و از عدم ثبات در دنیای DC صحبت کرد.

این کارگردان، با استفاده از بازیگران برجسته‌ای مانند «دیوید کورنسوت» در نقش «سوپرمن»، «ریچل برازناهان» در نقش «لوییس لین»، «نیکلاس هولت» در نقش «لکس لوتر»، «ایزابلا مرسد» در نقش «هاک‌گرل» و «آنتونی کاریگان» در نقش «متامورفو»، برای فیلم سوپرمن: میراث به خدمت گرفته است. این انتخاب باعث نگرانی برخی از طرفداران شده که نقش آن‌ها در فیلم کوتاه شده باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«جیمز گان» درباره بی‌ثباتی سینمای دی‌سی صحبت کرد

«گان» در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، به این نگرانی‌ها واکنش نشان داد و تأکید کرد که در حال ساختن یک دنیای سینمایی جدید است. او از تعداد زیاد نقش‌های کوتاه در فیلم‌های ابرقهرمانی اخیر انتقاد کرد و گفت:

به آن‌ها (پورن کامیو) می‌گویم که یکی از بدترین عناصر فیلم‌های ابرقهرمانی اخیر بوده‌اند. اگر یک شخصیت در فیلم وجود دارد، باید داستانی معتبر برای حضورش وجود داشته باشد.

جیمز گان

وی اضافه می‌کند:

من مشکلی با نقش‌های کوتاه و محدود ندارم. اگر آن‌ها از نظر داستانی منطقی باشند و به داستان کمک کنند؛ اما آنچه که من را ناراحت می‌کند، وقتی است که شخصیت‌های تحمیلی، بدون داشتن دلایل داستانی معتبر، داستان‌های بزرگ را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

فیلم Superman: Legacy با کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی «گان»، دنیای سینمایی دی‌سی را دوباره راه‌اندازی می‌کند. این کارگردان، پیشتر سه‌گانه نگهبانان کهکشان را برای استودیوی مارول و ریبوت جوخه انتحار را برای دی‌سی ساخته و پس از موفقیت این فیلم‌ها، به همراه «پیتر سفران» به عنوان رئیس استودیوی دی‌سی منصوب شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی جیمز گان در دنیای دی سی چیست؟ آیا او می‌تواند به دنیای سینمایی دی‌سی، نظم بدهد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *